1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
kontio
Fjällräven Råstu 90 -kokemuksia?

Isoa anatomiccia etsiskelen. Ykkösvaihtoehtona tällä hetkellä on Ospreyn Crescent 90, mutta europoliittisista syistä huomasin kiinnostuneeni uudessa varuste.net -firmassa myynnissä olevasta Fjällrävenin Råstu 90 -rinkasta (saattaa löytyä Lassiltakin?).

Onko kenelläkään tästä säkistä kokemuksia? Plussaa, miinusta? Fjällrävenistä yleensä reppumaakarina?

Korppari

Terve

Retiklehden numerossa 2/2006 oli testi noista isoista rinkoista. Osprey oli testin ykkönen mutta Fjälräven Råstu island keräsi myös paljon kiitosta ja oli toinen neljän nuotion rinkoista. Kannattaa lukea kyseinen testi

japi2

On loistava rinkka suosittelen lämpimästi, siis anatomic versiona. Taitaa olla hieman myös halvempi kuin putki versio. Ohut lantiovyö...sitäkin napakampi, istuu hyvin selkään (pituus miehellä 187), ei hierrä juurikaan, ei heilu selässä, keskeltä rinkkaa pääset käsiksi sisältöön (mulle uus) toimii loistavasti!! Taskuja riittävästi ei kuitenkaan liikaa! Tuhdit vetoketjut. Ainoa miinus puoli, sekin omista tottumuksista, on nimittäin sivutaskut ovat vain kompressio versiot ei "kunnolliset" taskut. Osta et pety!! mun pitäis saada fjellulta provikkaa oon sen verran promonnu ko. laitetta Smile

born to be wild paitsi himassa

dabomba
Käyttäjän dabomba kuva

[quote author=japi2 link=topic=8531.msg109715#msg109715 date=1166122527]
Ainoa miinus puoli, sekin omista tottumuksista, on nimittäin sivutaskut ovat vain kompressio versiot ei "kunnolliset" taskut.

Tämänkin voi nähdä monelta kantilta... Islandin kompressioversiot on kuitenkin todella tilavat, nielevät helposti 1,5 litran limupullon, mitä vanhan rinkan "kunnon" sivutaskut ei tehneet likimainkaan.