1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Juha_74
Käyttäjän Juha_74 kuva
Head Cyber world cup tellusukset

Moi,

Olen laskenut vasta puoli kautta ko. headin suksilla tellua hoidetuissa mäissä. Aikaisempaa tellukokemusta mulle ei ole vielä karttunut vaikka suksilla olenkin viihtynyt jo vuosia.

Kertokaas mielipide kannattaako mun harkita uusien tellusuksien hankintaa verbierin reissua varten vai soveltuuko noi sukset myös offari laskuun?

Lisäksi olisi kiva kuulla mitä tellusuksia itse käytätte ja miksi.

-Juha

WorkStinx

mä kävin tos pari vuotta sit ekaakertaaVerpparis, laskin Rossarin BigBangeillä 107-74-97, ihan hyvin pärjäs -varsinkaan kun ei ollu aikasemmin paljoo päässy offii vetään... joutui pysytteleen jonkunverran rinteessä ja varsinkin iltapäivästä kanteille oli käyttöö...

Mut ny leveempi suksi alla ja kaiketi taitoakin karttunut hiukan, joten tuskin rinteessä pysyn jatkossa -ellei nyt pakollsia siirtymiä yms lasketa... ja viime keväänä ainakin WS 118-88-105 näytti pelaavan ok mulla... (kts. kuva kuvapalstalla... btw. se ruskeesävykuva toissatalvelta rossareilla...)

eiku kovaa ajoa :twisted: -ja vauhti korjaa virheet ainakin enimmäkseen

elikkäs jos nyt ylimäärästä täpäkkää sul o tai halval saat läskit ni osta pois, mut pärjännet noillakin...

-ws-

-Every dog has his day a good dog has two-

Anonyymi

On siinä sit sekin puoli vielä, et jos lunta on nihkeesti ni rinnesuksilla en ainakaan ite lähtis kivisille offeille kilkkaamaan. Vituttaa nimittäin ku rinnesuksen kantti saa osumaa. Sen jälkeen ko suksea voi olla vaikea saada enää puremaan kunnolla jäisessä Suomirinteessä vaikka kuinka käyttäs huollossa. Läskiä alle vaan ni siitä se ilo irtoo. Smile

Juha_74
Käyttäjän Juha_74 kuva

Taidat olla oikeassa, pitää katsoa uusia suksia ja jättää rinnesukset suomen mäkiä varten odottelemaan.

Mitä läskejä suosittelet? Pituutta multa löytyy 180 cm, painoa 80 kiloa.

Uudet kamat vaan maksaa tajuttomasti kun alkaa olla lautaa, suksea, tellua Smile Pitänee etsiä käytettyjä relaa:sta.

-Juha

Anonyymi

Jos et meinaa myydä sieluasi tellulle niin ei ehkä kannata satsata kaksiin suksiin jos niille ei tule enempää käyttöä. Jos sulla on kunnon alppikamat niin mikset mene niillä verppariin? tellunlasku on aika paljon rankempaa... viikko alpeilla tekee tiukkaa jos ole paljoa treeniä alla. Telluvälineet (monot ennenkaikkea) on sitäpaitsi sikahintaisia alppi&lautakamoihin verrattuna.

Itse menen kyllä telluilla mutta mulla ei muita laskuromppeita olekaan. Biggrin

Anonyymi

pakko heittää tähän tuolta myydään osastolta:

Quote:
Myyn '02 kauden 195cm K2 Ak Launcherit,

sivuleikkaus on 12mm; 119-88-105. Ovat vielä tehtaan muoveissa.

Hintaa on 150€+rahti. .... janne.malinen@luukku.com

P.050-4117400

tosta halavalla sukset ohville Blum 3

-ws-

JariK

Vieras 13.12

Itse en ole huomannut mitään hirvittäviä eroja monojenkaan hinnoissa, kyllä niistä kunnon alppimonoistakin saa itsensä maksaa kipeeks.

Toki jos sattuu oleen erikoinen jalankoko, ja pääsee aina hyödyntään kevään -60% alet, niin silloin ehkä.

"Köyhällä ei ole varaa halpaan" :oops:

Anonyymi

Nämä ainoat monot mitä lähikauppa myy: Garmont ener-G g-fit 495e.

(lisäksi syner-g 10e halvempi).

Mitähän puikkamonot maksaa, muokattavalla sisäkengällä olevat?