1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Sporten Horizont

Tytölle pitäisi saada vaellussukset. Vapaakanta kertoo myyvänsä Sporten Horizont merkkisiä teräskanttisia umpihankisuksia. Hinta on edullinen, mutta millainen on laatu? Kannattaako hankkia?

Anonyymi

Anteeksi hajamielisyyteni. Unohdin kysyä, että mitkä olisivat noihin hyvät HIIHDETTÄVÄT kengät? Mahdollisimman edulliset täytyisi tietenkin olla, mutta ei mitään sekundalaatua. Ja tarpeeksi lämpimät, mutta ei välttämättä sisäkengälliset.

Anonyymi

Itselläni on pari vuotta vanhat Sporten Horizontit, ja laatu on ihan tyydyttävää. Näkyyhän niissä jo kahden reissun jäljet, mutta ovat asiansa ajaneet. Tietenkin jotkin Pellestovan sukset olisivat varmaankin laadukkaammat, mutta itse olen omassa käytössäni (vaellushiihtoa) noilla pärjännyt aivan mainiosti. Uudemmissa versioissa pitopohjaa on muutettu, pitää paremmin (hyvässä ja pahassa).

Itse ostin samalla nahkamonot, ei sisäkengälliset, mutta tarpeeksi isot, että mahtuu sukkia sopivasti. Tosin pitää varoa ettei hanki liian suuria, eivät sitten toimi oikein (taipeet vääriin kohtiin jne). Mutta mitkä olisi hyvät kengät? En osaa sanoa. Wink

piikki

Itse ostin toissavuonna Sportenit ja sukset toimivat hyvin mutta ensimmäinen pitopohja oli susi. Nyt seon parempi eli sama kuvio kuin vanhoissa Madshuseissa.

Horizont on sama suksi kuin vanha Madshusin Narvik. Samassa tehtaassa tehty ja nyt pitopohjan kuviokin on sama mutta lyhyempi kuin Narvikissa. Suksi ei mahdu latu-uraan mutta kevyt ja pystyy laskemaankin rinteessä.

Monoiksi suosittelen matalia nahkamonoja,mukavat hihtää. Kysele käytettyjä.