1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Sykemittari hakusessa

Olen tässä harkinnut ostavani sykemittarin ja kaipailen vinkkejä mallista/merkistä/kokemuksista.

Harrastukset ja systeemit, joissa laitetta käytetään: juoksu, laskeminen (oikeastaan nouseminen), salibandy, hiihto, kaukalopallo, rullistelu,... siis ihan laidasta laitaan. Ja eukko haluaa laitteen spinning, aerobic ja muihin omiin juttuihinsa. Niin ja tuloksia olisi kiva katsella koneelta, joten tarvitaan se liitäntämahdollisuus PC:lle.

Joten kysymys kuuluu, mikä malli ja merkki olisi mulle sopiva (ja tietty sama laite sille eukolle Wink

Anonyymi

Epätietoinen wrote:
Olen tässä harkinnut ostavani sykemittarin ja kaipailen vinkkejä mallista/merkistä/kokemuksista.

Harrastukset ja systeemit, joissa laitetta käytetään: juoksu, laskeminen (oikeastaan nouseminen), salibandy, hiihto, kaukalopallo, rullistelu,... siis ihan laidasta laitaan. Ja eukko haluaa laitteen spinning, aerobic ja muihin omiin juttuihinsa. Niin ja tuloksia olisi kiva katsella koneelta, joten tarvitaan se liitäntämahdollisuus PC:lle.

Joten kysymys kuuluu, mikä malli ja merkki olisi mulle sopiva (ja tietty sama laite sille eukolle Wink

Mieti mitä mittariltasi tarvitset, muuta kuin PC liitäntämahdollisuuden. Peilaa tietenkin vaatimuksiasi liikuntasi tavoitteisiin.

Mene lähimpään Polarin (http://www.polar.fi/) mittareita myyvään kauppaan ja hae Polarin esite. Avaa esitteen viimeinen aukeama josta voit verrata mittareiden ominaisuuksia tarvitsemiisi ominaisuuksiin. Yleensä kyllä myyjäkin osaa auttaa.

Valitettavasti kaksisuuntainen tiedonsiirto tietokoneeseen löytyy vain S -sarjan mittareista, ei S-sarjaa edullisemmista A ja M-sarjan mittareista.

Polarin mittareista ei löydy kuin hyvää sanottavaa (pl. hinta). Muista mittareista en osaa sanoa mitään.

VilleF

Suunnon laitteista X6HR ja neidille X3HR. Uusi esite löytyy kaupoista.