1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Arc'teryxin kamat

Onko ne niin hyviä kun kaikki niitä aina niin hehkuttaa. Eipä niistä kyllä paljoa valitusta täälläkään ole näkyny.

Kertokaa pls

zorro

Anonymous wrote:
Onko ne niin hyviä kun kaikki niitä aina niin hehkuttaa.

On! Kyllä mä olen ollu ihan pirun tyytyväinen niihin tuotteisiin mitä oon käyttäny. Reput erityisesti on ollu mun mieleen ja tällä hetkellä onkin aktiivisessa käytössä kolme erikokoista/-mallista.

Jos nyt jotain huonoa pitää keksiä niin kuorihousujen kangas on suht ohutta. Ei siis kovin kulutuskestävää, mutta mukavaa päällä. Reikiä on tullu, mutta eipä haittaa. Arc'teryxin kuoritakkeja en oo käyttäny kun nykyinen Tierra on ollu vielä ihan kelponen ja tosi hyvä itse asiassa, että niitten osalta ei pysty oikein sanomaan, mutta kaupassa ovat kyllä vaikuttaneet mainioilta.

Tuorala

Ainoa asia mikä hiertää noissa Arc'teryxin takeissa on että niissä on pelkästään vedenpitävä vetoketju eikä ollenkaan lumilistoja. Eipä oo kiva reuhottaa takki auki jossain hirmumyrskyssä, kun vetoketju sattuu pettämään. Tarralistat pitää takin aika mukavasti kiinni vaikka vetskari sattuisikin hajoamaan.

"Go out and hurt yourself before your body looses it's ability to heal itself"

Lauri

Onko kellään kokemusta takeista? Oon ite hommaamassa uutta takkia ja oon miettiny että vois olla hyviä noi Arc'teryxin takit.

www.patagonia.fi - Helmikuu 2007

Anonyymi

Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Theta AR -takkiini. Leikkaus ja huppu ovat todella hyvät. Rikkikään en takkia ole sitä vielä saanut, vaikka aika kovaa käyttöä on ollut.

Anonyymi

Kuka Arc'teryxin vermeitä myy ?

Olen myös kiinnostunut firman takeisa, mutten tiedä miten niihin pääsee käsiksi ! Sad

Anonyymi

Turussa Summit Sports myyt ko. tuotteita.

Osoite: http://www.summitsports.net/

Anonyymi

Joo on ne kyl hyviä. Mulla on pari takkia ja yks fleece. Köyhästä ne saattaa kyl tuntua kalliilta...

Anonyymi

A:n kamat ovat kalliita täällä suomessa, mutta esim. jo saksassa hinnat ovat ihan vertailukelpoisia muiden laadukkaampien merkkien kanssa. Eli jos sielläpäin liikkuu, kannattaa tarkistaa paikalliset kaupat.

Anonyymi

A:n kamat ovat kalliita täällä suomessa, mutta esim. jo saksassa hinnat ovat ihan vertailukelpoisia muiden laadukkaampien merkkien kanssa. Eli jos sielläpäin liikkuu, kannattaa tarkistaa paikalliset kaupat.

Anonyymi

Itselläni on neljä 'terryxin reppua, paclite -takki ja Schoeller tuulipaita. Valmistuslaatu on aivan omaa luokkaansa (eli ero muihin hyviin merkkeihin ei ole aivan hirveä, mutta se on olemassa). Aivan yleisesti merkkiä pidetään "primus inter pares", eli ensimäinen vertaistensa joukossa. Valitettavasti saatavuus on Suomessa vain Summit Sportsin varassa ja valikoimat väkisinkin pienet. Salomonhan sen Arc'teryxin nykyään omistaa, joten ehkä sillä suunnalla olisi toivoa saada tavaraa paremmin esille.

alffa

liskolintu wrote:
Salomonhan sen Arc'teryxin nykyään omistaa, joten ehkä sillä suunnalla olisi toivoa saada tavaraa paremmin esille.

Saa nähdä miten laadun käy, toivottavasti Salomon ei tee A:sta mitään "massakamaa".