1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Polarin anturivyö ongelma

Miten aukaistaan Polarin sykemittarin anturivyön lukko? Kyseessä on se pehmeä malli vai onko tarkoitus aina pujottaa se vyö päälle?

Ohvi

:roll:

Taivutat sitä klipsiä (eli osa mihin gumminauha tulee kiinni) ulospäin ja samalla käännät! Eikös siellä manuaalissakin ole ohjeet?

:roll:

Anonyymi

Manuskassa lukee vain kiinnittämisestä... ja siellä intersportissa se heppu oli laittanu sen kiinni jo valmiiks, ni en tiedä sit miten. Käytin vehjettä siellä kaupassa, niin eka kaveri ei saanu auki ja sit kutsui toisen, joka sai, oli aika tiukassa. En vieläkään saa toista puolta auki, mut toinen aukeaa.

Anonyymi

Ei kannatakaan aukoa molempia puolia, löystyy vain turhaan.

Anonyymi

Kannattaakohan sinun ylipäätänsä ostaa noin vaikeita laitteita... :roll:

Anonyymi

Ihan sama ongelma täällä. Wink Saan kyllä vyön auki, mutta siinä on joka kerta hirveä ähräys. Nykyisin puen vyön päälle. Tämä ei liene ollut tarkoitus, mutta hyvin se onnistuu niinkin.

Anonyymi

Voiko jollain ihan oikeesti olla tämmönen "onkelma" !!!!

Kyllä on pieniä murheita.

Mutta olihan mun aikan intissä myös yksi jätkä joka ei osannut avata säilykepurkkia. Oli varmaan äiti siihen ikään asti kuorinu perunatkin valmiiksi lautaselle.

Anonyymi

Ei oo totta wrote:
Voiko jollain ihan oikeesti olla tämmönen "onkelma" !!!!

Kyllä on pieniä murheita.

Mutta olihan mun aikan intissä myös yksi jätkä joka ei osannut avata säilykepurkkia. Oli varmaan äiti siihen ikään asti kuorinu perunatkin valmiiksi lautaselle.

Tiedoksi vain että nykyisissä M-sarjan malleissa oleva pehmeä anturivyö ei todellakaan ole kiinnitysmekanismiltaan täysin yhtenevä ns. kovan anturivyön (joita on siis kaikissa muissa malleissa sekä vanhemmissa m-malleissa) kanssa. Jos sinulla on uusi pehmeän sarjan anturivyö, olisi hyödyllisempää mikäli kertoisit täällä ongelman ratkaisun sitä tarvitseville. Minulla valitettavasti ei kyseisesen anturivyön kiinnittämisestä ole kokemuksia.

Jos päivänne pelastuu toisia mollaamalla niin kannattaisi mennä hieman itseensä. Äitinne olisi saanut opettaa teille käytöstapoja mieluummin kuin perunan kuorimista.

Anonyymi

Mulle Intersportin myyjä availi lukkoa pari kertaa, jotta se löystyisi. Myyjän mukaan lukko on todellakin niin jäykkä, että ihan ensikertalainen avaaja ei sitä uskalla tarpeeksi vääntä peläten, että se murtuu. Itse asiassa itselläni yksi pidike hiukan vääntyi, kun kaksin käsin koitin toista puolta avata...

Anonyymi

Sehän se on yksi yrityksen toimintaa ohjaava tekijä. Onko tässä kyseisessä tapauksessa mennyt omakohtaisia käyttäjäkommentteja valmistajalle ?

Onko sieltä saatu mitään vastauksia - vai miksi näitä ohjeita kysellään täällä ?

Anonyymi

Menee aiheesta vähän sivuun mutta kysyn kuitenkin...

Meikäläisen sykemittari on hyytyny, ei tule sykelukemia. Kello-osa on ok, joten oletan, että anturin patteri on loppu. Miten/missä sen voi vaihtaa/vaihdattaa? Joku varmaaan on tähän onkelmaan jo törmännyt, kokemuksia?

Anonyymi

...Ei voi lähetinvyöhön (sitähän anturilla tarkoitit?) vaihtaa patteria, vaan pitää ostaa kokonaan uusi lähetinvyö. Uutta vyötä voit kysellä kaikista liikkeistä missä Polaria myydään; yleensä vyöt ovat samassa lukittavassa telinehäkkyrässä kuin myytävät sykemittaritkin. Esim. "perinteinen" T31-sykevyö maksaa muistaakseni n.65€

Huoltopisteissä vanha sykevyö päätyy kuulemma kierrätykseen kun viet sen mukanasi uutta vyötä ostaessasi.

Anonyymi

En tiedä onko systeemi muuttunut, mutta aiemmin kyllä sykevöihin vaihdettiin paristoja. Panta toimitettiin Polarille vaihtoa varten, mistä se sitten aikanaan palautui uuden veroisena. En nyt muista, hoituiko tuo homma jonkun myyjäliikkeen kautta vai lähettelinkö pannat itse Polarille; pari kertaa panta kuitenkin on reissun tehnyt.

Anonyymi

No onpa ihme laite, jos ei kerta patteria saa vaihdettua Biggrin Omassa Sigmassa homma hoituu kätevästi vaikka kolikon avulla...

SRV

Anonymous wrote:
...Ei voi lähetinvyöhön (sitähän anturilla tarkoitit?) vaihtaa patteria, vaan pitää ostaa kokonaan uusi lähetinvyö. Uutta vyötä voit kysellä kaikista liikkeistä missä Polaria myydään; yleensä vyöt ovat samassa lukittavassa telinehäkkyrässä kuin myytävät sykemittaritkin. Esim. "perinteinen" T31-sykevyö maksaa muistaakseni n.65€

Huoltopisteissä vanha sykevyö päätyy kuulemma kierrätykseen kun viet sen mukanasi uutta vyötä ostaessasi.
'Vanha vyö' lähetetänn polarille vaihdettavaksi, uutta ei tarvitse ostaa

SRV

Anonyymi

Suunnon sykevyö toimiii hyvin yhdessä ainakin koodaamattomien Polarin sykemittareiden kanssa. Eli jos pakkotilanteessa on ostamassa uutta vyötä, kannattaa harkita Suuntoa.

Suunnon vyöhön pariston voi vaihtaa itse.