1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
jaakkoso
Suosituksia juoksuhousuiksi!

Olen nyt hakemassa talvea vastaan pitkälahkeisia(!!) juoksuhousuja. Housuilta vaatisin tuulenpitävyyttä, keveyttä ja hyvää liikkuvuutta! Onko jollain jotai hyviä suosituksia?

Anonyymi

Dobsonin legendaarinen R90 asu (Stadiumista edullisesti), jossa erinomaiset housut (ja tietysti takki), toinen vaihtoehto esim. Powerstrech fleece housut tm. kireät trikoot (lämpimät talvellakin).

jaakkoso

R90 minulla on ollu joskus aikoinaan, ja jotenkin ne kiristysremmit/pitkät resorit eivät olleet mieleeni. itselläni trikoot löytyy kyllä, mutta tuulihousuja olen nyt hakemassa. kiitos kuitenkin!

jaakkoso

Löytyykö muita kokemuksia merkeistä/malleista? Kaikki otetaan vastaan..

Anonyymi

Edestä tuulisuojatut trikoot. -Tällaisilla ainakin itse tarkenen talvikeleillä niin kauan kuin pakkanen ei laske alla -20C:n, ja kylmemmällä kelillä harvoin tulee meikäläisen juostua, mutta jos tulee niin olen käyttänyt Haglöfsin tavallisia tuulihousuja (en nyt muista mallin nimeä). Sopivaa tuulisuojattua trikoomallia löytyy HellyHansenilta, Nikeltä, Dobsomilta, Löffleriltä jne....

Anonyymi

jaakkoso wrote:
Löytyykö muita kokemuksia merkeistä/malleista? Kaikki otetaan vastaan..

Käypä kokeilemassa Adidaksen uuden juoksupuvun housuja.

Anonyymi

itselläni ollut kolme vuotta raiski/halti juoksuasu, parempaa en ole löytänyt(uskomatonta mutta totta) kokeiltua on tullut vaikka mitä huippumerkkejä, eivätkä vedä vertoja. talvella olen juossut aina -20c saakka eikä ongelmia ole tullut. Housut edestä tuulenpitävät takaa lycrasekoitetta=hengittävät hyvin. Lisäksi asun kanssa on tullut maastopyöräiltyä aika paljon, suosittelen.