1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
JMJP
Fischerin Vacuum Fit monot

Onko kenelläkään arvon foorumilaisista kokemusta noista otsikon monoista. Itsellä kiinnostuksen kohteena lähinnä Ranger malli, mutta yleisestikin kiinnostaisi kuulla kokemuksia tuosta lämpömuokattavasta kuoresta.
Kiits jo etukäteen.

jaksu

Blisterin kundit noita ainakin testailivat ja hyviksi kehuivat. Ei tosin just toi Ranger-malli testissa.

http://blistergearreview.com/gear-reviews/review-2011-2012-fischer-vacuum-130

JMJP

Jännä juttu ettei noista kokemuksista pahemmin löydy juttua, vaikka esim toi Ranger on jo myyty loppuun Suomesta ja lähes kaikista nettikaupoista.(ainakin niistä joista itse keksin etsiä) Itseasiassa useimmat noista Vacuum Fit malleista on.
Aika kauan sai googlata, surffata ja käydä @posti-kirjeenvaihtoa ympäri Eurooppaa ennenkuin tärppäsi. Oman kokoiset Rangerit löytyi lopulta Ultrafun.fr-saitilta, tilaus sisään 12.3 ja tänään DHL kantoi paketin kotiin. Jospa viikonloppuna pääsisi jollekin viralliselle VacuumFit-kauppiaalle kuoren muokkaukseen.  Biggrin

hanz0

Itsellä ei Vacuumeja vielä ole mutta usealla kaverilla kylläkin. Pelkkiä kehuja olen niistä kuullut. Moni heistä on kausimaikkoina eli laskupäiviä monoille on kertynyt. Sen parempia kommentteja en osaa antaa.  Biggrin
Itse ajattelin seuraavaksi Vacuum Fitit hankkia.