1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Mikael
Dynafit insertit suksissa näyttää korkkaavan...

Teidä häntä kuinka pullea pitää olla että saa tuon aikaiseksi, ilmeisesti ei niinkään:

http://www.wildsnow.com/9265/mt-rainier-fuhrer-finger-ski-mountaineering/

Oli mulle uusi asia että eivät viitsi tehdä noita valmiita inserttejä siteille tarpeeksi vahvaksi. On siinäkin hyvä paikka säästää painossa ja ennenkaikkea hinnassa. Siis enempi katetta Dynafitin muuten superhalvoille suksille. :shock:

Ei pitäisi olla vaikeaa tehdä nuo holkit esim alumiinista, eikös ne näin tehrä lumilaudoissa?

Olof

Joko ne ei osaa asentaa niitä siteitä. Tai sitten on valmistusvirheitä.. Ku aika eriäviä mielipiteitä on. Itellä on just tuollaset. Vittu jos leviää jossain Lyngenissä alle. Käyn ite henk.koht Itävallassa sen jälkeen mutkin..

Onko kellään tämän palstan kirjoittelijalla ollu ongelmia?  Nyt sitten kysellään paikallisen liikkeen kavereilta, että miten ne asensikaan noi siteet. Laittoivatko epoxia vai ei.. Muutamissa kuvissa on epoxeista huolimatta lähteny noine nylon blugineen päivineen siteet irti..

Onneksi mulla on dynarit ja duket, niin on millä laskee. Silti jos tuonne vuorille jättää niin käyrä on taatusti korkeella. Luulin, että dynafit päästää markkinoille vain laatukampetta?

Powder to the people

beomaster

Käsittääkseni tälle talvelle Dynafit jätti insertit pois kaikista suksistaan: http://www.wildsnow.com/6555/huascaran-ski-review/

Quote:

Lou:
NO DYNAFIT SKIS WILL HAVE INSERTS IN 2012/13, though some previously warehoused pairs will still be in the wild and have inserts…, and their new catalog does show the Stoke having inserts….

...

Party line is it was too hard to provide inserts that worked for full boot size range, but my radar tells me they were probably a customer service nightmare due to people using them at home, stripping them and so on.
Rumor is Dynafit may introduce a new insert system in 2013/14 but I wouldn’t hold my breath.

Olof

Eipähän jättäny. Mulla on uudet tämän vuosimallin stoket. Ja insertit löytyy. Blum 3

Silläkö ne sitten olikin edullisemmat..

Powder to the people