1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Jack Wolfskin Trail Balance

Onkohan kenelläkään kokemuksia kyseisestä rinkasta? Tuon edeltäjähän on pärjännyt hyvin erinäisissä testeissä, mutta haluaisinkin kuulla, että onko kellään omakohtaisia kokemuksia tästä uudesta mallista.

Anonyymi

Sarekin reissulla ryhmämme ensikertalaisella naisella oli uusi 75 naisten malli ja kovasti kehui. Mukana tuleva sadesuoja on hieman liian pieni

Anonyymi

Trail Balance on tarjouksessa Globella!

Anonyymi

Tuolla rinkalla on sitten painoa tyhjänäkin melkein 4kg, kannattaa ottaa huomioon. Varmasti kyllä muuten hyvä kantaa, minulla on itsellä JW:n trailhead III, josta ei ole pahaa sanaa sanottavana.

Anonyymi

Tilasin globelta tuon alennetun rinkan, toivottavasti Trail Balance II:n säätövara riittääpi, kun olen sen 180cm pitkä. Ilmoittelen käyttökokemuksista, kunhan ensiksi olen saanut hieman testattua sitä.

Anonyymi

Lisäys vielä.

Tilasin rinkan ja maksan postiennakolla, jolloin postikulut nousivat hieman. Postiennakolla kulut ovat 27.95 euroa + jos Suomen päässä ottaavat postissa sen muutaman euron postiennakon käsittelykuluja.

Anonyymi

Visalla maksaen globen kulut on 15 euroa kotiovelle. Miksi maksaa liikaa????

Anonyymi

Anonymous wrote:
Visalla maksaen globen kulut on 15 euroa kotiovelle. Miksi maksaa liikaa????

Johtunee siitä, etten omista luottokorttia.

Anonyymi

Enään ei tarvitse maksaa sitä postiennakon lunastusmaksua 6,7€ Käytäntö poistui 1.7.2003