1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Scott USA otg-lasit

Onks noi ylläolevat ainoat silmälasipäisille sopivat laskettelulasit vai onko muitakin olemassa? Rillit on vielä vähän leveemmän puoleiset että iha tavan lasit ei käy....

Anonyymi

Eivät ole ainoat jotka sopivat silmälasien kanssa. Jokainen laskettelulaseja valmistava yritys tekee myös silmälasien kanssa yhteen sopivia lakettelu laseja. Lasit tunnista siitä että niissä on merkintä OTG. 8)

-janne-

Yhellä laseja käyttävällä kaverilla on Oakleyn A-framet, ja toimii kuulemma ihan hyvin rillien kanssa. Niissähän on tilaa kyllä ihan tarpeeks ja on ainakin siistimmät ku jotkut halpis-otg-mallit jotka näyttää enemmän läpinäkyviltä laatikoilta ku goggleilta.

Eli et välttämättä tarvi just niitä otg-malleja, kokeile kaupassa lasien kanssa, jos menee hyvin ni älä osta niitä otg-laseja. Ne on kauheita.

Kuolema kuittaa univelat - mutta sehän ei minua estä nukkumasta 24/7.

Anonyymi

-janne- wrote:
Yhellä laseja käyttävällä kaverilla on Oakleyn A-framet, ja toimii kuulemma ihan hyvin rillien kanssa. Niissähän on tilaa kyllä ihan tarpeeks ja on ainakin siistimmät ku jotkut halpis-otg-mallit jotka näyttää enemmän läpinäkyviltä laatikoilta ku goggleilta.

Eli et välttämättä tarvi just niitä otg-malleja, kokeile kaupassa lasien kanssa, jos menee hyvin ni älä osta niitä otg-laseja. Ne on kauheita.

Juu nii ne onki kauheet sitä just mietinki et eikai mun tarvii ostaa niitä!!! :lol:

Mut kyllä ne a-framet maksaaki sit.... :evil: :evil: :evil: PRKL paljonkoha ne tänä vuonna maksanevat? ...

Viime vuonna tais olla 170e peililinssillä alennuksessa... Tietoo?

-janne-

Joo hei sori jos aiheutin vitutusta/päänsärkyä.

Mutta missäs helvetissä oot nähny oukleja alennuksessa? Niiden hintoja kun ei alennusten pitäis koskea.

Anonyymi

-janne- wrote:
Joo hei sori jos aiheutin vitutusta/päänsärkyä.

Mutta missäs helvetissä oot nähny oukleja alennuksessa? Niiden hintoja kun ei alennusten pitäis koskea.

Iha topsportissa oli iha loppuvuodesta muistaaksee. En kyl ite nähny et

kaveri vaa kerto. Mut pitää varmaa ruveta rahaa pummii jo niit laseja

varten... :lol: :lol: varmaa oikeesti maksanevat parisen sataa vai?

tero

Suosittelen piilareita, jos mahdollista.

-janne-

Ainakin Oakleyn sivujen mukaan A-Framen hintahaitari on 85-125 $, linssistä riippuen. Oranssi peruslinssi taitaa olla toi 85 ja Fire (puna-kelta-sini-vihree peili) toi 125$.

Periaatteessa hintojen pitäis Suomessakin olla samat. Ei muuta ku valuuttamuunnin mukaan ja kauppaan lässyttämään myyjille Oakleyn hinnottelupolitiikkaa. Biggrin

Anonyymi

-janne- wrote:
Ainakin Oakleyn sivujen mukaan A-Framen hintahaitari on 85-125 $, linssistä riippuen. Oranssi peruslinssi taitaa olla toi 85 ja Fire (puna-kelta-sini-vihree peili) toi 125$.

Periaatteessa hintojen pitäis Suomessakin olla samat. Ei muuta ku valuuttamuunnin mukaan ja kauppaan lässyttämään myyjille Oakleyn hinnottelupolitiikkaa. Biggrin

On se varmaa vähä kalliimpi tääl mut jos sitä käy täällä sovittaa ja

sit tilailee netistä euroopan alueelta nii tulee halvemmax..

Ja sit terolle et piilarit ois iha hyvät mut ne tuppaa tippumaa jos hyppiessä

sattuu vähä naama eellä ottamaa ländausta.... Sit niitä on vähä viddumaine keräillä..

Yks ois tietty sit leikkaus niiku toi meidän crossi sankari teki.. Mut taas tulee sit raha..

tero

Mulla ei ole ollut juuri minkäänlaisia ongelmia piilareiden kanssa. Taitaa olla jotain 8 vuotta kun oon noita jo pitänyt. Tippumisongelma johtuu yleensä vaan optikkoliikkeen ammattitaidottomuudesta valita oikean muotoinen linssi. Kun on ne oikeat niin se linssi lähde silmästä vaikka turpa lumee kyntäisikin. Tietysti on sitten silmiä, joissa ei linssi pysy. Sen tosin optikkokin yleensä kertoo jos näin on.

Anonyymi

multa on tippunut piilarilinssejä useamman kerran radalla.

sovitus tarkistettiin useamman kerran. kaksi eri optikkoa ei löytänyt mitään vikaa sovituksesta.

linssityypin vaihto auttoi jonkin verran, mutta yhä eivät pysy päässä kun on g:tä tarpeeksi.

mee rillien kanssa sovittamaan. varsin moni suojalasi istuu hyvin.

karsean näköisiä noi uudemmat O:t. aikansa neon-juttuja

Anonyymi

Kyllä sitä ens vuonna vois ruveta harkihtee niitten piilareitten

ostoo en ny vielä ku nää lasit

ollu ehkä kuukauden nyt.. :shock:

Rahaa palanu jo muutenki nii paljon. Mut ois ne piilarit kätevät!

Mut tietääkö kukaa paljo maksaa oakkelin O-framet? (ei A-framet)

-janne-

Oakleyn sivut kertois O-framen hinnaks 57$ sillä oranssilla peruslinssillä. Siellä ei ollu mitään muita linssejä tai ainakaan en heti löytäny, vaikka kyllä niitä kaupasta saa, eräs kaveri osti omiinsa Gold Iridiumit, tais maksaa jotain about 60€ (siis pelkkä linssi).