1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Saijainen
Moment, Atomic vai Salomon?

Suksea pukkais, kun luntakin alkaa jo olemaan, ainakin pohjoisessa (ja vanhat on todella vanhat sekä myynnissä!). Vaihtoehtoja on tällä hetkellä kolme:
Moment Bella 172cm (134-106-126, rad. 18m),
Atomic Millenium 177cm (132-110-124, rad. 18m),
Salomon Rocker 2 174cm (130-108-123, rad. 18m).

Jos näistä mitään kokemuksia niin ilmiantakaa?!?! Mitään näistä en ole päässyt itse laskemaan.

Haen siis yleissuksea, jolla pääsee myös skinnailemaan ja puuterilla kantaa, mutta jolla pärjäilee myös rinteessä.

Randositeeksi meinasin Markerin Baronia ellei jollain ole hyviä perusteita Tour F12:sta puolesta? Onhan se kevyempi.

Itse olen 166cm pituinen nainen. Kiitokset vastauksista!

Lisäys: Myynnissä siis Rossarin B2:t, jotain 170cm. Lisätietoa, kun jaksan käydä kellarivarastossa..

Maco

Miten paljon siellä rinteessä meinaisit laskea ja miten paljon haluat niit rinne ominaisuuksia? Noi sukset on kaikki todellakin offisuksia, eikä rinneominaisuudet näin ollen ole kovinkaan kummoset, jos rinnesuksiin verrataan.

Saijainen

Tämä on tiedossa, että eivät nämä mitkään rinnecarverit ole, mutta sellaiset ei olekaan nyt haussa. Mä telluilen silloin, kun rinteet on ainoa laskuvaihtoehto, vaikka nekään eivät mitkään kovin kapeat sukset eli soveltuvat myös pehmeälle lumelle. Kapeemmilla ja raskailla, paremmilla rinneominaisuuksilla varustetuilla ei vain ole kiva mennä pehmeälle lumelle Smile Kompromisseja on tehtävä, kun muutenkin on kahdet sukset kannettavana, joten valitsen ne jotka toimii myös rinteiden ulkopuolella. Noilla kaikissa on molemmissa päissä rockeria eli pitäisi kääntyillä suht kätevästi + kääntösäde kaikissa 18m eli ihan siedettävä myös rinteessä.

Onko joku laskenut näillä? Missä olosuhteiss ja mitä olet niistä pitänyt? Smile