1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Relaa
Käyttäjän Relaa kuva
Kamauutisia: verkkomerinoilla liikkeelle (Relaa.comin artikkeli)

Relaa.comissa julkaistu sivu Kamauutisia: verkkomerinoilla liikkeelle
------------------------------------------------------------------
Lue kokonaan.

hardman

Ja kylmemmille keleille kannattaa myös harkita esim Brynjen kaksoiskudosalusasua jossa normaalin Brynjen verkkokankaan päällä on paksu merinokerros. Norjalaisten arktisten alueiden virtuoosien suosiossa kuulemma.

Artturi Kröger

Mulla on ollut käytössä Brynjen extreme-boxerit. Hyvin pelittäneet, tosin testikilsoja vielä aika vähän. Bonuksena se, että ne on reissukavereiden mielestä muka niin riettaan näköiset jalassa, että pysyy retkikuntahuumori hyvin yllä.

Cooler

Mielenkiintoinen tuote....

On itseasiassa menossa kovaa vauhtia koeponnistettavaksi. Ainaskin kokemuksien perusteella monet mm. löfflerin verkkoaluspaidat ovat toimineet mulla aina passimetsästyksestä aktiiviseen lasketteluun.

Merinovilla taasen on mulla vasta tänä vuonna käyttöön tullut materiaali, olen aina hippasen vihannut villan tuomaa kutinaa, mutta sitä ei ole merinovillan kanssa tullut. Tänä kesänä hommasin muutaman Smartwoolin t-paidan ja meistä tuli huikeita kavereita. Nyt kun näistä on tullut yhdistelmä uskoisin olevan aikasen vahva oma valinta käyttöön vähän joka olosuhteisiin.

Muistaakseni tämän tuotteen takana olisi jollain tapaa Fjellun Numbers-sarjan kehittäjä/luoja Johan Skullman, ruotsin oma Bear Grylls ilman pissanjuontiominaisuutta.

Kerran luulin olevani väärässä - Erehdyin

töke

En oo hirveesti digannut tästä tuotteesta vaikka yli 200 haikkia takana tolla alusasu systeemillä. Villa, kun kastuu niin kylmä tulee, kun ne ei kuitenkaan ihan heti kuivu. On myös aika kylmä gore-tex + alusasu yhdistelmällä, jos on kova tuuli. Silloin tuntuu, että noista reikälöistä on vain haittaa. Repeää myös aika helposti tai ainakin helpommin, kun mun vanha hagløfsin alusasu. Merino ei haise joten sen takia se tulee useasti valittua.

Muuten mun vanha hagløfsin tekninen asu on kyllä lyömätön. Haisee kyllä jo ihan vi#un pahalle mutta kyllä sen kestää, kun ei palele Wink