1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
zorro
La Sportivan alppikenkiä H:gissä?

Nyt on kiire!! Kuka myy La Sportivan alppikenkiä Helsingissä ja kuka niitä nyt sitten tuo maahan!?

Anonyymi

Hantaurus Oy

Tel: +358-9-692 6669

Fax: +358-9-692 6667

E-mail: hantaurus@co.inet.fi

Internet: www.hantaurus.fi

Visiting address:

Perttulantie 6, Helsinki

Posting address:

Perttulantie 6

FIN-00210 Helsinki

zorro

Kiitos! Vaan eipä näytä olevan Trango sarjan kenkiä ainakaan nettisivujen perusteella, harmi!

HeMa

No vaikka et tod.näk Trangoja suomesta myynnistä löydäkkään, niin Nepal- ja Trangosarjan kengillä PITÄISI olla sama lesti. Itse tilasin Trango Extremet netistä Suomessa sovitettujen Nepalien perusteella ja kyllä ne oikeaa kokoa olivat (tosin olisin kyllä voinut postittaa kengät takaisin ja vaihtaa siis "ainakin" kerran parempaan kokoon meno-postin hinnalla (alle 10 eur). Tosin vaihdon mahdollisuudesta tarvii sopia/varmistaa etukäteen. Olisivat myös lähettäneet kaksi paria kenkiä (puolinumeroa eroa) ja sovituksen jälkeen olisin voinut postittaa sopimattoman parin takaisin halvalla (firmalla sopimus DHL:n kanssa).

zorro

Joo, mutta kun reissu pukkaa alle viikon päästä! Täytyy etsiä paina päältä, mahdollisesti löytynee.

Nepal Extremet mulla onkin, mutta haluaisin pikkuisen pienemmät Trango S:t, enkä uskalla sovittamatta tilata.

Ei löytynyt Tukholmastakaan männä viikonloppuna Trangoja.

Mitäs olet Trango Extremeistä tykännyt? Tosin ajattelin hankkia Trango S:t nimenomaan ohuemman toppauksen takia, kun päivälämpötilat kuitenkin on plussan puolella siellä missä noita tulen käyttämään.

HeMa

No nuo T.extremethän on miltei yhtä lämpimät kuin Nepal Extremet, jhoten so kelit on yli 20 astetta niin ei niissä ole ollenkaan kiva hautoa jalkojaan.

Kun käväsin tuossa kuukausi sitten italiassa olin juuri ostamassa Trango S:ä tai vastaavaa monoa, kaupassa josta sitten kengät ostin oli tarjolla Trango S, Garmont Tower GTX ja Kayland Multitraction. Näin niin kuin tuntuman perusteella Kaylandin kenkä oli paras (myös hilavitkuttmiet yms parhaat), kakkosena oli istuvuuedn perusteella Garmont ja jostain syystä tuo Trango S ei oikein istunut. Hinnan perusteella ostin sitten nuo Garmontit, kun olivat lähtöhinnaltaan halvimmat ja poistomyynnissä ne irtosivat -50%.

zorro

Kiitokset HeMalle!