1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Fischer
Laadukas laskettelutakki hakusessa

Tarkoitus olisi hankkia hyvä laskettelutakki, joka kestää useammankin kauden. Olen 196 cm pitkä ja vatsaa on hieman normaalia enemmän :). Yleensä ongelma takkien hankinnassa on ollut liian lyhyet hihat ja lyhyt selkäpituus. Mitä suosittelisitte hyväksi yleistakiksi?
Nettiä selattuani ulkonäöllisesti ja muutenkin kiinnostaisi merkit Haglöfs, Arc'teryx ja Norrona.

-Tapsa

Cramer

Norronan Lofoten takissa on normaalia pidemmät hihat. Minulle on myös päässyt vyötärön ympärys kasvamaan, lofoten ei ole slimfittiä joten käy hyvin päälle.

Fischer

Kiitos vastauksesta!
Olen lähiaikoina lähdössä Tukholmaan ja ilokseni huomasin,
että siellä on Norronan Flagship Store. Pitääpä käydä
sovittamassa takkia.

-Tapsa

teleandtrout

...ellet ole jo hakenut niin kannattaa käydä Stockholm Quality Outlet, jossa myös Norronan liike. Isoja kokoja saa "high street" -myymälöitä halvemmalla..n. -35-50%. Lyhyt matka pendeltågella, n.25min. Alla linkki.
http://qualityoutlet.com/

Jake82

Ite pitäis löytää kans uus laskettelutakki, mutta en oikein tiedä minkä ostais. Ei oo kovin paljoo vara siihen panostaa enkä tosiaan aatellu mitään pikalainaa alkaa sitä varten ottaa. Periaatteessa joku käytettykin kelpais, kunhan ois suht järkevän näkönen ja lämpönen. En kummiskaan tykkää näistä uusista malleista mitkä on aivan ku jotain telttoja.