1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
niksipakki*
Nallon ja Nallo GT:n tuulettumisessa eroja?

Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia Hilleberg Nallon ja GT mallien tuulettumisesta. GT mallissa ei näyttäisi olevan vastaavaa tuuletusräppänää kuin tavallisessa Nallossa. Onkohan GT:n ainoa tuuletustapa nostaa ulkoteltan päätyreunat irti maasta tuuletuksen parantamiseksi?

Teltan keveyden vuoksi en ole kiinnostunut paremmin tuulettuvista ja samalla raskaammista Hillebergin malleista.

Anonyymi

Nallo GT:

Nallo:

Lähde: www.hilleberg.se

Anonyymi

niksipakki* wrote:
Teltan keveyden vuoksi en ole kiinnostunut paremmin tuulettuvista ja samalla raskaammista Hillebergin malleista.

Aivan sama juttu minulla edessä, GT:stä olen kiinnostunut, mutta tuuletus pisti silmän. Tosin en usko sen kovin kova ongelma olevan, ja jos on, niin vien Nallon purje tai teltta ompelijalle ja lisätköön tuonne jalkopäähän ylös ison tuuletusaukon, jonka koon ja muodon saankin sitten ihan itse päättää.

Anonyymi

Oulun erä messujen aikana kysyin Hillebergin esittelijältä asiaa - ja myönsi että on ongelma - pärjää mutta ei toimi niin hyvin kuin muissa. Suositteli suoraan Nammajatin ostoa. Onko käytännön kokemuksia kellään