1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
zorro
La Sportivaa Tukholmasta?

Sattuukohan joku tietämään missä Tukholmassa myydään La Sportivan kenkiä?

Samaan syssyyn kysytään, josko porukoilla olisi minkäänlaista kokemusta/käsitystä Trango Extreme, tai muista Trango -sarjan kengistä?

Danke!

VilleF

Moro,

en kyllä oo mitenkään varma, mut kannattaa ainakin tarkastaa naturkompanietin kaupat. Siellä ei välttämättä oo noita vuorikenkiä, mut yrittänyttähän ei laiteta. Mites reissu, alkaaks jo sormet syyhyyn?

Anonyymi

No mulla on nuo Trango Extremet, mutta niitähän ei enää valmisteta. Korvaava malli on Trango Extreme S, taitanee olla hivenen keveämpi (ja niissä on se uusi alu-eristys sydeemi).

Sitten ite kengistä, eli mulla ne on aika tyköistuvaa mallia joten irrotin niillä uuden vuoden pakkasilla molempien isovarpaiden kynnet. Tosin pakkasto oli 'bout 30 astetta miinusta ja kolmisen päivää tuli vietettyä teltassa (siis ilman sisätila lämmittelyn mahollisuutta).

Tosin jos nyt olisin ostamassa kenkiä, niin hankkisin joko Nepal Extremet (jos vaikka tulis käytyä jossain korkeammalla räveltämässä) tai sitten Trango Icet (jos tuo jääkiipeily olis pääasiallinen harrastus).

zorro

Mulla on Nepal Extremet ja kaipaisin yksinomaan kesäalpinismiin rutkasti kevyempiä ja teknisempiä ja vähemmän topattuja popoja. Trango Icetkin kiinnostaa, mutta jaksaako niillä hapottaa pohkeita koko päivän kestävillä jääreiteillä? Nilkka ei kuitenkaan ole ihan yhtä tukeva kuin Trango Extremeissä.

Ville satutko muistamaan jotain osoitteita?

ps. Totta hemmetissä syyhyää sormet ja varpaat, toivottavasti kelit sattuu kohdalleen että saa vedettyä läpi koko suunnitelman.

Kim Öhman
Käyttäjän Kim Öhman kuva

Taitaa olla suurin osa ulkoilu kaupoista Kungsgatanilla.

Sen kun kävelee päästä päähän niin luulisi kenkien löytyvän.

Salomonin Pro Ice vaikuttaisi myös asialliselta jalkineelta.

Tukholmasta löytyy myös Salomonin general store, en nyt vaan muista osoitetta.