1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
la.te
Snowpulse Tour 45 Lifebag lumilautailijalle

Tekisi mieli ostaa jokin vyöryreppu ja Snowpulse Tour 45 Lifebag jotenkin houkuttaa. Siinä kai saattaa jopa jäädä pää pinnalle. Reppua ei käsittääkseni saa Suomesta, mikä on vähän ikävää, kun ei pääse tutustumaan vajaan tonnin kapistukseen. Kysyttävää ja ihmeteltävää on aikalailla. Onko suosituksia ostopaikasta? Sport-Conrad on itsellä nyt ensimmäisenä mielessä.

Miten hyvin kyseinen reppu sopii lumilautailijalle? Siinähän on laudan kantoon remmit. Ovatko ne tukevat ja käyttökelpoiset? Saako laudan kanssa samaan aikaan myös hakun kiinni reppuun ja kätevästi irti, ettei se jää ikävästi esim laudan alle? Voiko sauvat olla kiinni repussa esim sivulla laskiessa sen puolesta, ettei se estä tyynyn laukaisua?

Telluillakin tulee vähän laskettua, mutta siinä tuskin on ongelmaa.

Mitenköhän kestävä reppu ja lähinnä noi ilmatyynymekanismit on? Kestääkö sen kanssa tulla kurua alas kuupperkeikkaa ihan siinä missä jollain muullakin repulla? Ei repeile remmit ja mene ilmatyynyyn liittyvät asiat rikki heti? Onko jollain lauennut reppu ihan vain kaatuilun takia?

Tälle kaudelle tuohon Snowpulseen on tullut kaasupatruunat, joita ei voi itse täyttää. Myös refillable on, mutta sitä saa kuskata vain Kanadan sisäisillä lennoilla. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää näköjään tuo non-refillable, joita ei saa kuskata kuin yhden lennolla.

la.te

Viisi viikkoa repun kanssa laskettuani voin itse itselleni todeta, että toimii lautailijallekin hyvin. Kaikki mun esittelemät toiveet täyttyy. Reppu tuntuu oikein tukevalle ja laadukkaalle.