1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Heli
SA-välikerrasto

---

Anonyymi

Biggrin

haloo!

Missä noin edulliset hinnat?

Entä saitko kusiluistimet kaupantekijäisinä?

Olof

Kyllä se ainakin intissä kesti ihan hyvin. Mut siellähän sai kaikki kamat jos hajos nii vaihtovarastolta uudet. Mut kyl se mun mielestä oli ihan hyvät ne hellyt joiksi me niit sanottiin. Sissi hommis olin vuoden et ei paljon rankempaa menoo löydy sit pitää men ljk jätkiltä kysyyn ratkeiliko niil saumat jos haluut vielä enemmän hc meininkiä. Mut ei niit paljon loppjen lopuks käytettty ku liikuttiin kokoajan. Jos joutu vartioon pakkaseen nii sillo hellyt oli poikaa.

Powder to the people

Anonyymi

:oops:

hyvä Heli,

nyt on anteeksipyynnönpaikka.

Itse kävin armeijan 1986 - 87.

Silloin pakkanen oli pakkanen, enää ei ole sellaisia pakkasia.

Ja siitä armeijan nallepuvusta (meillä se oli ihan tavallinen college-kankainen sininen verkkari) ei kyllä 5 euroa enempää kannattaisi maksaa.

Ilmeisesti kehitys kehittyy armeijassakin. Mutta jos et ole tuotteeseesi

tyytyväinen, niin tee toki kirjallinen reklamaatio ostopaikkaan.

Niistä pakkasista vielä, sikakyöstiin ampumaleirin ajaksi (2 vk) sujautetulla yk:n sinisellä pystyi hakkaamaan nauloja puuhun (-40).

Heli

---

Anonyymi

Hmm, siis semmonen vihreä? Meillä oli tossa viime talvena sellanen käytössä, saatiin se sitten vasta kovien pakkasten jälkeen helmikuussa, kun oli aika pöljä varusvarastonhoitaja Smile Se mikä meillä oli, ei kyllä tasan ollu villaa ja alko myös aika äkkiä haisemaan, tosin kaikkihan siinä laitoksessa alkaa haisemaan. Ei se työnlaatukaan mua oikein vakuuttanu. Ihan uudet kyllä olivat, pussista vedettiin. Ihan mukava asuste se oli, mutta en ostais.

Voidaan toki puhua eri vaatteesta, meillä skapparitkin tota kutsui nalle-asuksi, jostain reserviläislehdestä kuitenkin bongasin nimeks "SA kevyt väliasu", nalleasun kevyt versio. Eipä ne skapparit koskaan kyllä tiedoillaan vakuuttanu muissakaan asioissa, joten voipi olla että puhuivat paskaa tuossakin.