1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Kokemuksia Danner Acadia Insulated?

Pitäisi saada työkäyttöön uudet kengät (kävelyä n. 10h/päivä sekä ulkona että sisällä), ja tahtoisin kuulla hieman kokemuksia Dannerin kengistä, etenkin Acadia Insulated -mallista. Hinnaltaan kenkä on n.280€ ja goretex-eristetty. Pohja on vaihdettavissa ja takuu uudella kengällä on 3kk. Jos löytyy jotain vastaavia malleja eri valmistajilta, jotka kestävät useiden vuosien käyttöä, niin ehdottakaa ihmeessä.

Anonyymi

http://www.finnrappel.fi/uusi_sivu_11.htm eli tuossa hieman lisäinfoa kys. kengistä.

Anonyymi

Mulla ollut kyseiset popot n. 1,5 vuotta, ja aivan loistavat jalassa. Käytän niitä myöskin pitkää päivää töissä sisällä ja ulkona. Mieti kahdesti, että haluatko nämä insulated mallit, vaiko ihan ilman thinsulatea (ainakin Finnrappel voi tilata).

Viileällä ilmalla ihan ykkönen työkenkänä.

Anonyymi

Anonymous wrote:
Mulla ollut kyseiset popot n. 1,5 vuotta, ja aivan loistavat jalassa. Käytän niitä myöskin pitkää päivää töissä sisällä ja ulkona. Mieti kahdesti, että haluatko nämä insulated mallit, vaiko ihan ilman thinsulatea (ainakin Finnrappel voi tilata).

Viileällä ilmalla ihan ykkönen työkenkänä.

Omat työpäiväni ovat yleensä n. 13 tuntisia, joskus myös pidempiä. Työ on pääsääntöisesti sisätyötä, mutta välillä joudun olemaan myös ulkona kelistä riippumatta. Siksi ajattelin Insulated-mallia. Mutta ovatko ne kuumat kesällä? Vai hengittääkö kenkä kunnolla? Entä saumojen kestävyys?

Tähän asti olen käyttänyt vain "tavallisia" jalkineita työssäni ja ne hajoavat yleensä jo parissa kuukaudessa. Olisi ehkä aika ostaa kunnon työjalkineet. Smile

Anonyymi

No itsellä käytössä myöskin 1.5 vuotta ja omat on tilattu ilman sitä Thinsulate vuorausta, kestää myös helmikuun pakkasissa seisonnan kun laittaa jalkaan pari sukkaa. (No en välttämättä niillä kumminkaan seisoisi lumihangessa montaa viikkoa)

Hyvä kenkä, ei vuoda, kestään ja säilyttää muotonsa.

JK