1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
makuupussi

Olen etsimässä uutta makuupussia lähinnä kevät/syksy käyttöön. comfort lämmöt sais olla -5 hujakoilla ja painoa ei mitenkään älyttömästi. hintahaarukka mielellään alle 100e joten kevyimmät vaihtoehdot on unohdettava Sad ...eli onko kenelläkään tiedossa/itsellään tuntomerkkejä vastaavaa mallia joita kannattaisi hakea kaupoista?

Anonyymi

Lafuma light'n'warm 800g untuvapussi. Meni ainakin viime vuonna mainitsemaasi hintahaarukkaan ja comfortlämpö on muistaakseni -3.

Ei kyllä sovi kovin pitkille eikä paksuille ihmisille mutta tällaiselle 175:lle käy hyvin.

Anonyymi

monilla valmistajilla on kyseisen lämpöisiä ja hintaisia pusseja (lähinnä kuitupusseja). tärkeintä on ottaa pikatuntumaa pussiin ennen ostoa, eli nyrkkisääntönä: jos ei pussissa ole kunnolla eristettä, se ei lämmitä. eli ihan sama mitä pakkauksessa lukee niin ohut on kylmä, vaikka on matskuissa toki eroja. ja pussin pitää olla sopivan kokoinen, liian isoa tai pientä ei kannata ostaa kun ne on kylmiä kanssa.

noin 100 eurolla pitäis saada n. kilon pussi, jolla pärjää.

Anonyymi

vieras wrote:

noin 100 eurolla pitäis saada n. kilon pussi, jolla pärjää.

kävin tuossa äsken kattomassa paikallisten liikkeiden tarjontaa..eli urheiluliikkeiden koska täällä ei ole retkeily/partikauppoja..90e ois löytyny jotain tuonne suuntaan vaan paino olikin 1700g. Pitänee käydä muissa kaupungeissa tutustumassa alan liikkeisiin...kun nuo kesportin yms valikoimat on aika yksipuolisia. Kilon painoluokan pusseja olis kait ollu mutta hinnat jotain 200e. missäpäin olet törmännyt tuon hinta/painoluokan tuotteisiin?

Anonyymi

no ei tietty normaalihinnat aina niin edullisia ole, mutta melkein aina on jossain vähän aletta (ja puhumalla saa hintaa pois). itse olen kyseisen laisia pusseja nähnyt/ostanut ainakin turun seudulla. onnea etsintöihin.

Anonyymi

Kiitos..täytyy pitää silmät auki ja toivoa parasta että säkki löytää omistajansa Smile