1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
piap
Telemark-Pyrénéésin rekkulipolitiikka?

Heips,
tilasin ensimmäistä kertaa kamaa Telemark Pyrénéésiltä.
Tilaus ja sen lähetys & niistä informointi sujui suorastaan mallikelpoisesti.
Kamat saapuivat perille ennätysajassa (1vrk, vaikka toimitus oli normaalina, ei pikana).

Mutta tilauksen pienin osa = 7tm:n karkuremmit telluihin tuli tilatusta, maksetusta ja lähetyslistasta poiketen puolet halvempina ja venkulampana versiona :(. Nyt en saa mistään "meilaa tänne jos sulla on kysyttävää"-osoitteesta mitään vastausta vaihtopolitiikasta. Hinnallisesti tappio ei ole huikea (n.9egeä), mutta noilla paketista löytyneitä 7tm:n safety strappejä en halua, enkä periaatteessa ainakaan suostu maksamaan niistä tuplahintaa. Onko kellään kokemuksia Pyrénéésin asiakaspalvelusta valitusjutuissa?

HeMa

Ei oo kokemusta valituksista.

Mutta ainakin muuten on palvelu erinomaista. Eli kannattaa suoraan paiskata sinne enquiry-osotteeseen mailia enklannilla. Neil & Co kyl hoitavat homman.

Muistaakseni aikoinaan joku osti Karhun tellut, joissa oli selvä ladonta-virhe. Valokuvien perusteella tuli uudet sukset Ouluun ja vanhojakaan ei tarvinnu ees palauttaa... toimivat muuten aivan mainiosti pienellä kunnostuksella.

hans1

Moi,

ostin syksyllä 2007 Pyreneesiltä G3:n Reverendit ja R8:t asennettuna. Siteet oli pantu noin 16cm liian taakse eli 3-pin line boot centerin kohdalle. Valitin tästä heidän palauteboxinsa kautta ja silloin ainakin asia hoitui todella nopeasti ja mallikelpoisesti. Sain sukset lopulta ilmatteeksi kun olivat erän viimeinen pari, maksoin vain rahdin ja siteet. Siirtotyön teetin täällä omalla kustannuksella, mutta noin 750 euron setin hinnaksi jäi alle 300 euroa siitä huolimatta... Varsin hyvä kauppa siis, vaikka onkin yhdet tulpatut reiät suksissa.

Jos ei palauteboxi vastaa, niin tossa suora osoite Neilille: neil@telemark-pyrenees.com. Neil hoiti ton mun keissin silloin puoltoista vuotta sitten.

- Hannu -

piap

Kiitoksia vastauksista, Hema ja Hans. Olisi suorastaan sääli, jos muuten niin erinomaisesti hoituneen tilauksen asiakaskokemuksen tuhoaisi tällainen "pikkujuttu".

Mä olen nyt lisääntyvin äänenpainoin koettanut lähestyä tilauksen tilannetiedotuksen erinomaisesti hoitanutta Charlieta, sekä myyntimeiliosoitetta ti, ke, to ja viimeksi tänään. Tänään meilailin sitten kaikkiin muihinkin löytämiini osoitteisiin, sekä jätin vielä palautteen sivuillekin. Lisään Neilin listalle :), ja palaan jahka sieltä toivottavasti kuuluu jotain.

V.A

Tosiaan homma kyllä hoituu (reklamaatiot jne.) mut vaatii tietysti aikaa ja vaivaa itseltä. Itse luovutin pakettien lähettelyn ja meilailun toisen reklamaatiorundin jälkeen kun aika&vaiva ylitti rahallisen intressin.

Jii

Sanoisin, että jos Englanti taipuu edes välttävästi, niin kandee soittaa. Huomattavasti iisimpää. Siis jos ei rupee vastausta kuulumaan päivän, parin sisällä..

piap

Yep. Jollei maanantaihin mennessä oo kuulunut mitään, soittelen kyllä. Toistaiseksi hiljaista kuin huopatossutehtaassa, edelleen.

piap

Heh. Soitin sitten jo nyt, ja asiat saivat vauhtia.
Hupaisin rekkulivastaus ikinä: "...Concerning the straps you received, please return them if the postage cost is low and you don’t mind paying;" Jos ei tietäisi firman yleistä mainetta, ei tää ihan hirveen ammattimaisesta toiminnasta antaisi kuvaa - pikemminkin kesänasupuuhastelua.
Vaihtarina lähettämiselle virheellisesti tulleet strapit kuulemma voi pitääkin, koska Pyreneesin rempulakulut maksaa enemmän kuin noi strapit.
Jotta silleen. Ykköstason kariesta - pistää miettimään seuraavaa tilausta kuitteskin kahdesti.

JuhaTK
Käyttäjän JuhaTK kuva

Otanpa tässä vanhaa ketjua käyttöön. Ollut tässä kolmen viimeisen Pyrenees tilauksen kanssa hässäkkää + eivät osaa lähetellä enää edes tracking codea. Eivät myöskään vastaile erittäin kohteliaaseen palautemailiin, ei myöskään tuotekyselyyn. Lisäksi webbisivun saldot eivät ole pitäneet paikkansa - pystynyt tilailemaan eioota siis. Jotain mättää ko firmassa, aikaisemmin erittäin hyviä kokemuksia. Onkos muilla sujuneet tilaukset viime kuukausina?

Korpijaakko

[quote=JuhaTK]

Otanpa tässä vanhaa ketjua käyttöön. Ollut tässä kolmen viimeisen Pyrenees tilauksen kanssa hässäkkää + eivät osaa lähetellä enää edes tracking codea. Eivät myöskään vastaile erittäin kohteliaaseen palautemailiin, ei myöskään tuotekyselyyn. Lisäksi webbisivun saldot eivät ole pitäneet paikkansa - pystynyt tilailemaan eioota siis. Jotain mättää ko firmassa, aikaisemmin erittäin hyviä kokemuksia. Onkos muilla sujuneet tilaukset viime kuukausina?

[/quote]

Pari tilausta tein kuluneen talven aikana. Ei-oo-ongelmaa oli eli saldot ei pitäneet paikkaansa, mutta asiasta ilmoitettiin aina hyvin nopeasti ja ehdotettiin vaihteohtoa tai rahoja takaisin. Toinen ongelma oli, että olivat pakanneet tilaukseen väärän (rinnakkaisen) tuotteen. Vastasivat sähköpostiin nopeasti ja tarjosivat vaihtoehtoina joko palautusta ja vaihtoa tai reilua alennusta. Ei täydellistä, muttei nyt mitenkään huonoakaan.

Ipe84

Itse oon pari tilausta tehnyt talven aikana ja pelkkää positiivistä sanottavaa. Ovat vastanneet tuotekyselyihin, tracking koodit, nopea toimitus, kirjeenvaihto mahdollisesta tuotteen vaihdosta, jne. Kaikki hoidettu hyvin.

tappik

Onnistuin myös tilaamaan tavaraa jota ei ollut varastossa, mutta jos on kiire niin jätän yleensä kommentteihin pyynnön ottaa yhteyttä jos tavaroita ei ole saatavilla. Vastaus tulikin seuraavana päivänä ja lupailivat noin 10 päivää että saavat uutta tilalle. Pistin heille tiedoksi koska tarvin kamat viimeistään ja viikon päästä tulikin ilmoitus että olivat saaneet kamat. Myös lähetyskoodi jäi tulematta automaattisesti, ja piti kysellä perään. 

akallio

Minulla tullut vastaan myös tuo olemattoman myynti, tosin hyvin ja ripeästi kyllä asian hoitivat tilauksen jälkeen.

Senkin olen huomannut, että hakulaatikon pikanäkymän hinta ei välttämättä vastaa todellista hintaa. Esim. Grigrin hinta pompsahtaa viitisen euroa, kun avaa varsinaisen tuotesivun.