1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Rowana
Käyttäjän Rowana kuva
Decathlon

Toisesta ketjusta huomasin tuollaisen ja ajattelin aloittaa oman aiheen

[quote author=zamboni link=topic=22053.msg142809#msg142809 date=1213774489]

Decathlon on kallis ja valikoima todella kevyt.

En tiiä onko Decathlon Shanghain hinnoissa kallis mutta euroopassa Decathlon on mun mielestä ihan hyvä kauppa. 20-40 punnalla oon ostanut kiipeilykenkiä jotka kelpaa tällaiselle sunnuntaikiipijälle hyvin. On varaa ostaa kahdet kengät, toiset sellaiset mukavat omaa oikeaa kokoa ja toiset vähän pienemmät.

Decathlonin aurinkolaseja oon pitänyt reissuilla joilla ei mennä lumelle. Quechuan windstopperi toimii ihan hyvin pikkureissuilla eikä paina paljoa repussa.

Rouvalla on jotain Quechua-fleecejä ja ne on ihan ok. Quechuan alusvaatteet on kyllä meidän mielestä olleet aika susia; niitä en taida toista kertaa ostaa. Tai sitten me on vaan ostettu niitä halvimpia.

Kaikenkaikkiaan erittäin vierailun arvoinen kauppa jos sattuu kohdalle.

M L

[quote author=Rowana link=topic=22331.msg144050#msg144050 date=1217344535]
Kaikenkaikkiaan erittäin vierailun arvoinen kauppa jos sattuu kohdalle.

Kyllä, oikeinkin vierailun arvoinen kohde. Näistä on tullut aikojen saatossa tehtyä todellisia löytöjä.

zamboni

Hinta-laatusuhde on ainakin kohdallaan Decathloneissa paitsi Shanghaissa. Shanghain decathlonissa samat about hinnat kuin Espanjan decathloneissa. Esimerkiksi silkkisestä makuupussilakanasta köyhtyy 20€. Shanghaissa kun kävelee silkkikauppaan niin saa saman lakanan teetettyä hyvästä silkistä halvemmalla ja vielä makuupussin mittojen mukaan.

Ja löytöjä on tullut tehtyä joten kannattaa käydä kurkkaamassa Smile