1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
TRB

[quote author=niittäjä link=topic=15333.msg171446#msg171446 date=1264345433]
...eilen avasin ardbergin...

Nam. Jumalten juomaa.

nilakka

Juu ne tyttärin synttärit sitte oli ja meni.
Jotta lahja olis täyttänyt annetut speksit niin lahjotin sille käsilaukun,jossa oli tykötarpeina pullo valkkaria,10 askia tupakkia,ripsiväri ja 60 euroo rahaa.

Ja niin sitä löydettiin ittemme illan päälle paikallisesta. Bilistä ja karaokee,mie hoidin karaoke-puolen...

Vasta aamuviideltä selvittiin nukkumaan ja seuraavana päivänä kävelin kotio aivot aika harmaana....
Mut kerrankos se likka 25v täyttää....

nilakka

Juu oliki hyvät synttärit....
Katoin myöhemmin verkkopankis,paljonko meni kaikkiaan. Tuli vielä lahjan päälle kapakis tarjoiltua olutta tyttärelle ja sen poikaystävälle (ja ittellekkin) 80 euron eestä...

Ei sitä että katusin,mut työttömän rahoista katsottuna oli kohtuuhintaset synttärit... 8)
No kerrankos sitä...

Nyt kuunnellaan Suomirokkia 6 ja istutaan koneella Karhun kanssa... 8)

Hyvää hulinaa muillekkin!

niittäjä

3v poika toteaa jarresta ei musiikkia...laitoin w.a.s.p wild child perään...joo tää on musiikkia ja noin soitettaan kitaraa.Mitäshän ottanut oppinsa  Wink

Pari kievarin espiä kittyssä, pari karhua kotona ja nyt naatiskellaan konjakkia.Whiskin jätän nyt väliin.

rane62

lähdetiin perjantaina metsää emännän ja koiran kanssa. emäntä yllätti menohaluilla ahkion kanssa. Korakin  oli innoisaan, mutta ruokakuppina oli minun vanha kuppi joka haisi velkosipuluille yms. Eipä haukku sitten oikeen syönyt. eäin rääkäyksen välttämiseksi tulimme tänään pois. Aikomus oli olla kaksi yötä. No kotona ruokaa, punkkua, sauna karhua, ja wiskiä.  pikkusen olis niinkui juovuksissa ja lisää tekis mieli, mutta taidan mennä nukuun. Onhan se päivä huomennakin ja kivempi ilman krapulaa ja morkkista.

erämaajänis

Helvetti! Kännissä ollaan ja nukkumaan mennään! Kivihiilisavuhaisee, hyvä Puola!

TRB

Vitutuskaljaa. Loppuu kesken. Vituttaa.

Korpijaakko

Saunakaljat ja nyt Laproigh 10 yo Cask Strenghtiä, uudempaa satsia (batch nro 1). Ei ole ainakaan heikentynyt vanhasta ja on varsin töyttä tavaraa niin maun kuin prosenttienkin puolesta.

Jipsu

Tipaton tammikuu jatkuu tipattomana helmikuuna. Kirjoitan tätä viestiä siis liki historiallisesti selvin päin!

möykky

[quote author=Jipsu link=topic=15333.msg171981#msg171981 date=1265190577]
Tipaton tammikuu jatkuu tipattomana helmikuuna. Kirjoitan tätä viestiä siis liki historiallisesti selvin päin!

Olet sie hullu! No kyllä mieki olin viime kuussa kans välissä selevinpäin ja meinaan olla ens kuussaki.

nilakka

Mieki oon viikolla selvinpäin,mutta jottei totuus unohtuisi niin perjantaisin silloin tällöin.
Kumma ku aina sanotaan,notta annostus tuppaa kasvamaan ajan oloon....

No,eipä o vieläkään ruvennu sentäs viikolla tekeen mieli törpötellä.
Taidan olla amatöörijuoppo.... :lol:

Korpijaakko

- Laproigh 18yo: pehmeä, tammea, vähän karamellinen, aika tyly turve lopussa, ehkei hintansa väärti?
- Speacialty Drinks Ltd Elements of Islay Lp1: alkuun oli kunnon savuavalla turvanuijalla jalkoväliin meininki, mutta muutama kuukausi avaamiseen jälkeen taantunut pahasti: turpeinen, lyhyt jälkimaku, tylsä, heti avaamisen jälkeisinä viikkooina hyvää
- Laproigh Quarter Cask: hinta-laatusuhteeltaan yhä voittaja, moniulotteinen maku ja sopivasti potkua, maistakaa!

Ja sitten drinkkejä. Hyvä ilta. Loppuu onneksi jo ny.

temeth

oluista ykkönen on kyl LEFFE olut,myynnissä vaan alkoissa:P

nilakka

Eiku Karhu tai Karjala,myynnissä vaan marketeissa ja lähikaupoissa. Biggrin :lol:

Jipsu

Kaikki oluet ovat huonoja, koska ne loppuvat aina kesken. Tai ykkönen ei juomalla lopu, mutta ukko kyllä. Ja rakko.

möykky

Finlandia votka näkkyy olevan kans yhtä huonoa Sad

Tura

vittu mä oon vielä ihan kännis saatana ja töihin pitäis vittu lähtee :shock:

Sarekretkeilijä

Toisena raittiusvuotena ei enää tee mieli yhtään alkoholia ja se on selätetty täysin. Kauhea ahdistus ja katumus tulee kurkkuun, kun muistelee niitä mielipuolisia juominkeja 23 vuoden ajalta. Hukan heitettyjä päiviä ja ties kuinka paljon elämä lyheni.

Tura

[quote author=Tura link=topic=15333.msg174006#msg174006 date=1267862455]
vittu mä oon vielä ihan kännis saatana ja töihin pitäis vittu lähtee :shock:

ja juuri tänään on päällikkö paikalla tekemässä inventaariota
täytyy itsekin olla aktiivinen
voi tätä kurjaa elämää
olisipa jo huominen

niittäjä

paluu vanhaan kunnon laphroaig:iin.Aika mukavan savuinen aah

nilakka

Hjoo...
Työttömän onni,Karjalaa tarjouksesta...

Koffia kyllä sais halvemmalla,mutten vielä ole vajonnut niin alas...
Savolaisen suuhun ei vaan istu,vaikka jo 23 vuotta asunut pk-seudulla...

niittäjä

pienpanimoiden oluet saattaa olla halvempia litrahinnaltaan mutta parempia kuin hartwallin tai koffin vastaavat.Tosin niitä ei saa laatikoittain.Itselläkin heinekenia laatikko nelosena kun tuli haettua pitkäksi venyneeltä risteilyltä kiitos ahtojään. Itse ostan mielummin 0,5l tölkeissä pienpanimoiden olutta.Willissä wäinössä ja bruuverissa on aika hyvä tarjonta näin hki:n näkökulmasta jos ravintola puolta miettii. Työttömänä ei tosiaan ole hirveesti varaa käydä missään.

Jos itsellä ois mahdollisuus saada oikeudet perustaisin maakuntiinkin olutravintoloita mutta perkele kun ei ole ravintola-alalla.Tosin vaarana olisi että tulisi itse juotua enemmän kuin
myytyä.Yleensä ei tahdo isoja kaupunkeja lukuunottamatta löytyvän kunnon olutpaikkaa.samalla voisi ottaa skottiwhiskit tarjontaan.

nilakka

Niin,missäpä olisi se kunnon olutpaikka...

Itse olen rahvasta ja kaipaan perinteisen tyylisiä keppanabaareja.
ja jos tuon saisi yhdistettyä pienpanimoon niin luulen että menestyisi...
Hyvä maku ja kohtuu hinta....

Sehän olisikin mahtavaa...

ja samat sanat,en ole alojen asiantuntija ja kuormasta saattaisi tulla maisteltua...

Mutta mitäs me Espoolaiset tälle mahdetaan... :lol: :shock:

niittäjä

täällä espoossakin on yks suomen parhaita olutravintoloita gallows bird niittykummussa

http://www.kolumbus.fi/gallows/

Itsellä menee sopivasti julkinenkin viereen vaikka se on täällä mersukuskien paratiisissa aika onneton muuten.

Korpijaakko

Ömm... Singleton 12yo, Bowmore Cask Strenght, joku turpeinen irkkuviski ja lopuksi Talisker 10yo:n tuhoemine. Ja vähän valkovenäläisiä tasoittamaan. Hyvä ilta. Onenksi loppuu ajoissa. Huomenna aamusta laturektelle.  Biggrin

möykky

Paras "olutravintola" ikinä on Sodankylän Seitabaari, en tosin tiiä onko ees auki enhän. Se oli suorhan ko Kaurismäen elokuvasta, oranssit muovipenkit ja valakeat pöyät. Eikä saanu muutako keppanaa Smile

Pari kaliaa jos ottas ja sitte pullo finlandiaa, eikhän niilä rytmi käänny yöstä päiväksi

nilakka

Aijai,päästäppä tuonne...

Perusasiat pitää olla kohillaan,turha koreilu on hanurista.

Sanoo peruskuppilan peruskäyttäjä.

niittäjä

täytyypä käydä kattomassa sodankylässä onko vielä olemassa ja minkänäköisenä.
Yleensä siitä tulee ajettua vain ohi ja joskus pysähdyttyä syömään.

Jipsu

Ivalon keskustassa sijaitseva naamabaari "Avaruusasema dellus" mykisti sekin aikoinaan karummankin kaverin. (Liekö enää koko paikkaa.)

möykky

Kyllä se on Salli lyöny ovet kiini jo pari vuotta sitten http://www.kaleva.fi/plus/juttu748545_page0.htm

http://www.msfilmfestival.fi/popimage.php?id=19

Sad

Sivut