1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
rane62

lammasta punkun kanssa ja jatkona valkkaria, konjakkia, olutta. hyvät keskustelut murun kanssa ja sitten vois jatkaa vitutus puolelle päivystys alkaa huomenna klo 16:00

Tura

Kiirastorstai:
Beibe pyysi kaupungille baariin olusia nappaamaan ison seurueen kanssa. Jäin mieluummin kotiin kirjaa lukemaan... Outoa!

Tänään pitkäperjantaina:
Vieraita (ovat tuttuja :P) tulee illalla kylään lammasta syömään ja punaviiniä maistelemaan. Ei huvittaisi sekään homma...

Mikä minua vaivaa? Onko nyt meneillään joku kriisi? :?

Viimeksi kaksi viikkoa sitten alkkoholia (Saunalahti, konjakki, lonkero, punkku) kesämökillä pienessä seurueessa. Kivaa oli! Biggrin

Kai minä tästä tokenen ja olen illalla iloisesti hönössä! 8)

Mutta. Jospa en olekaan! Kauhistus! :shock:

smo

Aika reippaasti punaviiniä ja pari oluttakin.. ei paha tuo tissuttelu mutta jos huomenna (tänään) pitää lähteä mökille ajamaan niin sitten täytyy vähän miettiä..

möykky

Neljä kuukautta viimisestä ryypystä ja parranajosta. Olenkhan mie hullu? :lol:

nilakka

Tura  ja Möykky, aika aikaa kutakin.
Tiedän kyllä Turankin tunteet, joissakin porukoissa maistuu paremmin, kun taas jossakin ei.

Eli joskus maistuu ja joskus ei....
Niin se vaan menee.

Mulle maistuu nyt ja huomenna taas ei...

Kun sattuu olemaan varastot hyvässä kuosissa,niin nyt voi nappailla tässä liiton rahoja ootellessaan. :o
Naapurit oottaa mua krillaamaan,mut mietin,viittiskö mennä kun kotonakin on tekemistä mm telkun tölläystä ja täs koneella sittaamista....

Tekis kyl mieli pitkästä aikaa vetää oikein siis niinku niin perseet...
Yleensä kun meikä vaan sillee tissuttelee...

Kauheeta pohdintaa siis hei...

Anonyymi

Nyt on sellainen hatutus että pakko mennä hakee sairasloma bisset kaupasta ja vääntää kotiteatterin volume kaakkoon :shock:

nilakka

Hatuttaa pileen mennyt laatta-sauma remppa....

kaadan Karhua....

rane62

V tun kännissä päivystysviikon jäkeen. Atelkaa päivystyken loppumista klo 8:00 ja keikka tulee klo 06:00. ei kaukoyhteytystä joten lähde ajamaan 80km päähän painaan nappia kaks kertaa. sitten pekas päivä jossa pitäs olla reipaana uuden murun kans. No sain laitettua safkas ulkofilepifit mustaherukka kastikee ja uunipeunan. punkkua ja saunaklajaa+ valkkaria. nukkumatti poikkesi just et täytyy varmaan siirtyö makkarin puolelle.

Anonyymi

Taianpa ajella suomeen ja hakia muutaman laatikon karhua. Joo sen teen niin voi olla sit illalla ihan rai rai.

Tura

Jeah!

Tura

Jeah!

Saunalahtipullosta ekat naukut.
Odottelen beibeä kotona käymään. Ottaa meikän mukaan ja lähdemme kaupungin sykkeeseen. Terassia ja pimeitä luolia. Kivaa!

Rahoja ei nyt olisi hurvitella, mutta toivon, että viimoisena päivänä kuluvaa kuuta tilille napsahtaisi hieman palkkarahoja, kun toistaiseksi olen mukana arkisessa aherruksessa työmarkkinoilla.

Tra lal lala lal lal laa, jokkantii!

Eivät alkkoholiliikkeessä myyneet minulle vesipulloa, harasoo!

Olut ei mulle nykyjään maistu, pitäisi kai ottaa baarissa mallasviskiä ja muita maukkaita tuliliemiä. Mutta, voi, jos tuleekin unonen simmuun jo alkuehtoosta! :?

Vaan eipä tuo haittaa... ajoissa kotio ja huomenna rannoille arskasta :shock: (Aurinkoinen armas 8)) nauttimaan.

Mä oo ko klapil lyäty iha koht, häh... Otin meinaan toisenkin snapsin. Aika tujakan, meinaan...

nilakka

Taidampa ittekkin suunnistaa jääkaapille.
Karhua ja Sandelsia odottamassa....

Illemalla vois mennä grillaileen pihalle jos saapi naapurinkian puhuttua ympäri.
Juustomakkaraa varattuna Blum 3

dabomba
Käyttäjän dabomba kuva

Vitutuksen ja viinan yhteys toisiinsa on kiistämätön.

Vittu että kaiken maailman mulkkuja sitä pitääkin olla olemassa. Enkä nyt puhu itsestäni, vaikka ei sekään liian kaukaa haettua olisi.

perisoreus

täytyypä tulla tarkistamaan vappu ehtoona juttujen taso, näyttää niin mielenkiintoiselta :lol:

niittäjä

jaaha isyysloma ja tuli pari keisaria napattua suomen matsin aikana.Nyt maistuu punkku vuosimallia 2001

Anonyymi

Kuoharia ja olutta kaapissa, sitten illalla Metsolaan, Vantaalle ja klunk klunk klunk..... Biggrin
Eihän kukaan muu ota tänään, eihän? :shock:

niittäjä

amatöörien ryyppyjuhlat tänään... nykyään taian kuulua siihen joukkoon 

nilakka

Eiköhän me olla amatöörejä kaikki,mitä elämään tulee.
On se vaan sellanen tutkinto,että siitä on vaikea saada kiitettävää millään ilveellä.

Harjotellessa menee koko aika,takaan sen :lol:

Hyvää Vappua kaikille ja aletaas ottaan.....

Skåååååål  8)

möykky

Hyvvää vappua vain kaikile! Vappuhan on vissiin suomalaisen työn juhla, niinpä lähen töihin :x

Kvaldur

Kai se olis helpompi vetää känni, mutta en taida jaksaa.. Otan kirjan, musiikkia ja ehkä jopa intoudun yhden keppanan tosta ottamaan.

Tälläsia juhlapyhiä varten pitäs olla pari päivää aikaa kerätä energiaa.

Kevennä hieman kantamuksiasi<br />[url=http://www.retkilaskuri.net]Retkilaskuri.net[/url]

rane62

Juotiin skumppa puoliks ku ei voi enempää otaa. Lähetään aamulla mettään pariks yöx. vappuja kuiteskin kaikille.

Anonyymi

Laphroaig:a, Ron Zacapa 23:sta, Strcohisa 60:sta, remu martina:a ja uutakin rommia. Hyvää vappua!

niittäjä

punkku meni ja 12v wishkeylla jatketaan.Skumppaakin meni pari lasia.
on sentään serpentiiniä muistuttamassa vapusta ja pojan ilmapallo.

Hyvää vappua! 

nilakka

lomautus päättynyt,huomenna työkkäriin ja olen aito työtön.
vika palkkakin niin huikee et liitto laittaa mut tulojensa suhteen katkolle....

On piip pilkunvääntöö,sano!!!

Teen poikkeuksen tavoistani ja ryyppään keskiviikkona,hittovie :lol

Karhuakarhua...

rane62

[quote author=nilakka link=topic=15333.msg158855#msg158855 date=1241627280]
lomautus päättynyt,huomenna työkkäriin ja olen aito työtön.
vika palkkakin niin huikee et liitto laittaa mut tulojensa suhteen katkolle....

On piip pilkunvääntöö,sano!!!

Teen poikkeuksen tavoistani ja ryyppään keskiviikkona,hittovie :lol

Karhuakarhua...

Kyllä tollanen likka töitä löytää jos haluaa :lol:
Minä hain tänään 500e maksavan kaasugrillin ja koe safkat tehty. Tietty vähän punkkua ruuan kanssa ja sileen.

rane62

Selvennys vitutusosalle löytyy pikku kännistä. Uutta grilliä testailtu ja nautittu olutta ja punkkua. Aamulla tartee ruveta kastiketta vääntään sunnutaita varten. Äitee tulee silloin syömään.

nilakka

Otan olutta vitutukseen kts osio vitutus,niin näet syyn.....

möykky

Wuhuu!!! Karhua viiden kuukauden paussin jälkeen. Kyllä kännissä on mahtavaa!!!

Anonyymi

10 syytä miksi viinaa pitäisi tarjoilla työpaikalla
Se motivoi kummasti tulemaan paikalle.
Se johtaa rehellisempään kommunikointiin.
Se vähentää valitusta alhaisista palkoista.
Se auttaa säästämään lämmityskustannuksissa.
Se kannustaa kimppakyytiin.
Se saa ruokalaruuan maistumaan paremmalta.
Pomot antavat juovuksissa helpommin palkankorotuksia.
Kokouksissa röyhtäily ei tunnu yhtään nololta.
Lisää mahdollisuutta nähdä sihteeri alasti.
Talonmiehen komerolla on vihdoin kunnon käyttöä.

nilakka

Biggrin :lol:

Ja Karhua päälle,kippis!

Sivut