1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Tura
Känni

Olen päissäni, menen maata. Kasaan kirjahyllyn ensi viikolla.

Anonyymi

Mitäs tää on?? Ruveta dokaileen keskellä viikkoa...  8)

vesipeto

Konjakkia peliin!!!!
Meen baarikaapille!!!!!
Jipii!!!!

JiiTee

[quote author=Tura link=topic=15333.msg101813#msg101813 date=1158867230]
Olen päissäni, menen maata. Kasaan kirjahyllyn ensi viikolla.

Ja nyt on sitten krapula. Kannattiko?

tolppa-apina

[quote author=kaamos link=topic=15333.msg101819#msg101819 date=1158869702]
Mitäs tää on?? Ruveta dokaileen keskellä viikkoa...  8)

Joo, kunnon kansalaiset ja työläiset alottaa vasta perjantaina klo 15.30 ja lopettaa sunnuntaina jos lopettaa...

huvinvuoksijaulkoilunkannalta.blogspot.com

Tura

Kirjahylly tulikin jo kasattua.
Joten sen kunniaksi...

Seisoin Pariisissa viinapullohyllyn edessä. Jotain ranskalaista piti saada. Kesti aika kauan ennen kuin tajusin: konjakki! Biggrin

Kalervo Kartio

[quote author=Tura link=topic=15333.msg101960#msg101960 date=1159022104]
Kirjahylly tulikin jo kasattua.
Joten sen kunniaksi...

Seisoin Pariisissa viinapullohyllyn edessä. Jotain ranskalaista piti saada. Kesti aika kauan ennen kuin tajusin: konjakki! Biggrin

ai siis puhutsä ny niinq Paris Hiltonista?

Tura

Pariisin Hilton... ei, olin lentoasemalla.

Vagabond

Hitto! Pettymys iski kun luin kirjoitukset tältä päivältä.....
Aattelin että Tura olis ottamassa konkkua. Viimeksi lähti hyvää juttua... Biggrin
Saattoi johtua omasta alkavasta kalsarikännistänikin silloin toi muistikuva hyvistä jutuista.

Tura

Koffin kolmosta ja suolapähkinöitä.
Kirottua, viski loppui jo alkumetreillä! The Macallan 18: hyvvee: makea, pehmeä, mutta kuitenkin terävyyttä. Nami.

Vagabond

No hyvä että otit viskin kuitenkin alle, kun siitä pääsi vielä nauttimaan.  Smile
Ite oon ihan kahdenvaiheilla ottaisko naukut Taliskeria.

Tura

[quote author=Vagabond link=topic=15333.msg104481#msg104481 date=1161457690]

Ite oon ihan kahdenvaiheilla ottaisko naukut Taliskeria.

Jos maistelisit vain puoli tuoppia, ettei mene älyttömäksi ryyppäämiseksi.

Vagabond

Ei oo pullon pohjalla enää puoltakaan tuoppia...  Sad

Tura

Ota! Juo pois!

Anonyymi

[quote author=Tura link=topic=15333.msg104474#msg104474 date=1161455546]Kirottua, viski loppui jo alkumetreillä! The Macallan 18: hyvvee: makea, pehmeä, mutta kuitenkin terävyyttä. Nami.

Mullaki on viskivarasto ihan finaalissa, kele!  :x Ei oo ku öölin litkua eikä siitä tuu ihminen jurriin, ei sitten millään!

Jos on muuten viskin ystäviä paikalla niin mainittakoon että Alkossa on tällä hetkellä saatavissa ihan helmi: Ardbeg Single Islay Malt 10 y.o. skottiviski, 46%vol! Siinä oikea jumalten juoma, mukavasti tervaa ja savua maussa... Ei ihan sieltä halvimmasta päästä mutta parhaasta päästä Alkon valikoimissa tällä hetkellä! Testatkaa piruuttanne, siinä on viski isolla veellä!  :mrgreen:

Voe paska, nyt ketuttaa entistä pahemmin tää öölin litkiminen... täytynee lähteä kuppilan puolelle viskille.  Biggrin