1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
teesaa
20 hengen poreamme Mont Blancin huipulla !

Zek tis out:

http://www.jaccuzzi.ch/index_e.html

mainio
teesaa

Kalkkis ainoastaan 17 päivää myöhässä...

Wannabe mies monessa lajissa!

st. danger

Sääli, ettei ne jättäny sitä sinne huipulle :lol: Siihen ois voinu jokainen urakka-urpo mennä bivakkiin, kun ois keventäny vaikka pitkistä kalsareista..

From the dusk till dawn...

1510

Vähän menee ohi aiheen, mutta ajatuksena vaan.
Sauna huipulle! Rymy porukka messiin ja bussilla chamonixiin. Telttasauna, kamina, kuivia koivuklapeja kantoon, lisähappea "että puut palaa", olutta, jalovääniä, makkaraa, vois pyytää vaik verbierin äijiäkin kylään....
ROK.
Mie oon messis:)

suoppi

teesaa

Siihen voisi vaikka lähteä joku Suomalainen vientisaunoja keskieurooppaan valmistaja firma sponssiksi. Tuossahan oli (kaiketi Sveitsin) Jacuzzi sponsorina. Messissä myös.

Wannabe mies monessa lajissa!

Maco

[quote author=1510 link=topic=19813.msg132660#msg132660 date=1194940465]
Vähän menee ohi aiheen, mutta ajatuksena vaan.
Sauna huipulle! Rymy porukka messiin ja bussilla chamonixiin. Telttasauna, kamina, kuivia koivuklapeja kantoon, lisähappea "että puut palaa", olutta, jalovääniä, makkaraa, vois pyytää vaik verbierin äijiäkin kylään....
ROK.
Mie oon messis:)

Meinasitko Suoppi huutaa sieltä Verbieriin, että "laitoin saunan lämpiämään ja OLUTTA ON". Lähtisköhän Elisakin sit sponsoriksi?

Mie oon kans messis! Tässä olis tosin hiukka pidempi matka kantaa niitä kaljoja ja jallua ku viime kerralla, mutta pääsispäs saunaan perillä, jos tulis vaik hiki. Pitäs muistaa ottaa puhtaat kalsarit mukaan.

Mkiko

Biggrin Jos tätä rupeaa joku tosissaan organisoimaan ja järjestämään niin olen messissä.

1510

Ei taida rahkeet riittää siihen että verbieriin päin huutas  "olutta on"!!!

Tai saiskohan carlsbergin tuomaan hanan sinne....

suoppi

Maco

[quote author=1510 link=topic=19813.msg132677#msg132677 date=1194954080]
Ei taida rahkeet riittää siihen että verbieriin päin huutas  "olutta on"!!!

Tai saiskohan carlsbergin tuomaan hanan sinne....

Totta, ei edes "sherpa" jaksais kantaa niin paljon olutta ylös, et koilliseen päin uskaltais pahemmin huudella.

Petter

Ilmoittaudun myös mukaan saunomaan Smile Eräällä toisella foorumilla ehdittiinkin jo vähän herkutella asialla, tosin toteutuksen asteelle ei ihan vielä päästy. Rellaassa muodostettujen retkikuntien putki saisi toisaankin arvoistaan jatkoa

felis

Me ollaan pohdittu samaa oman porukan kanssa. Muistaakseni yksi on jo ilmoittautunut ottamaan vihdan ja itse lupaudun löylykauhan kantajaksi Wink

一笑而过

NittiFemma

Olis sitä varmaan väliiputooja, jos joutuis lumivyöryyn kylvyssä  :shock:

95%

Anonyymi

Minkälainen se Blangin lumi/jää on koostumukseltaan? Olisiko siit mahdollista tehdä jääsauna? Taitaa muuttua vuosittain vai?

Mitähän mualla mailamssa suunnitellaan Blancille rakennettavan? Tästähän saattaa tulla joku globaali kilpailu, kuka laittaa erikoisinta blancille pystyyn Biggrin