1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
flyhapa
pojilla urakkaa ....

huh!

http://www.vandernet.com/Tiedote.asp?Sivunumero=1&TiedoteID=41570&NakymaID=124

:shock:

Anonyymi

Heh! Asenne kohdillaan. Täytyy toivoa et kaikki onnistuu hyvin. Kiire on aika persiistä!! Onnea ja turvallissuutta matkaan...

Anonyymi

Hienoa! Onnea matkaan!
Itse tehtiin joskus keikka.
Kuopio-Lyngen-Kuopio ja kiipeily Holmbukttindille 1666m pohjoisseinämää pitkin. 70h.....ja oli luppoaikaakin...

kaamos

[quote author=flyhapa link=topic=19487.msg129254#msg129254 date=1190975606]
huh!

:shock:

YES!! Hieno projekti!!  8)

[quote author=PM link=topic=19487.msg129259#msg129259 date=1190977435]
Hienoa! Onnea matkaan!
Itse tehtiin joskus keikka.
Kuopio-Lyngen-Kuopio ja kiipeily Holmbukttindille 1666m pohjoisseinämää pitkin. 70h.....ja oli luppoaikaakin...

Mitenkään väheksymättä, koska reissuja on niin erillaisia, mutta ei oikein voi verrata Holmbukttindeniä ja Store Blåmannia...

Nyt kuivaa kyyneleet ja ryystä räät<br />Et kuollut vielä tänäänkään

suoraveto

Mitenkään väheksymättä, koska miehie on niiiin erilaisia, mutta ei ole oikein verrata Pasi Mäkelää (os. Näveri) ja muita.
mies on sentään laskenut 60 asteisia ensilaskuja ensimmäisen suomalaisena maailmassa turkkilaisilla vuorilla  myrskyssä ja kiivennyt mont blankin massiivilla pimeässä sellaisia reittejä jota ei moni mene edes päivällä. Ja joita ei edes muista nimeltä jonakin päivänä.

Pasin vuori vastaan muiden mäki

Pohjoisseinä (punainen viiva on jonkun muun tekemä reitti)

hienoja projekteja kaikki tyynni. onnea!

Olen tehnyt päätökseni. Älä siis häiritse minua tosiasioilla!

Anonyymi

No en ole koskaan Holmbukttindille mennyt tuota loivaa perusreittiä Biggrin
Katsele etuseinämää sekä pohjois-seinämän jyrkempää osaa! LOL

Mutta ei nyt sentää tuollainen ....mutta suoraveto voisi olla dissamatta kun ei tiedä veen peetä asioista - kuten taas tässäkin tuli ilmi Biggrin

Voihan joku sanoa vaikka että kiipesin Saanalla, on sielläkin aika hiton moinen ero reitin vaativuudessa. Käveleekö turistireitin ylös vaiko nouseeko talvikelissä etuseinämän kalliot -20 asteen pakkasessa Biggrin

jaakkima

Kiipesitkö PM siitä järven vierestä? Fugldalenista siis?

Jos ei vejä täysillä, on sama jäähä kotiin

Anonyymi

[quote author=jaakkima link=topic=19487.msg129399#msg129399 date=1191235626]
Kiipesitkö PM siitä järven vierestä? Fugldalenista siis?

Olemme kiivenneet järven puolelta siihen onkohan se Hundtind...mutta siitä jos jatkaa Holmesille niin tulee toi loiva siirtymä huipulle...noin 1300-1666m. Jos olisi kiva kiivetä siitä lähelle järveä tulevia serakkeja ylös...tosin aika riskiä.
Eteläseinämää ja pohjois-/länsi seinämää on ryvetty.

Mutta pysytään nyt asiassa...ei tehdä tästä offtopic ketjua joihin nämä näyttää täällä väkisin menevän.
Viesteillään tarvittaessa yv:nä.

flyhapa

urakka ohi ... ei ihan pysyny raameissa mutta aika kunnianhimoinen toi 70h olikin ...

taitaa pojilla olla väsy:)