1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Relaa
Käyttäjän Relaa kuva
I heart Engelberg (PAROMCAMPS)

I heart Engelberg
------------------------------------------------------------------
Lue kokonaan.

Mikko S

Toivotan kaikki vapaalaskijat tervemenneiksi Engelbergiin.

Edulliseen 60 frangin hintaan (päivälippu) pääsee nauttimaan puolikkaasta vuoresta (toinen puoli on ilmeisesti leikattu parempaan tarkoitukseen), muutamasta rinteestä (ei eksymisen vaaraa) ja ala-asemalta nähtäville off piste-rinteillä.

Engelbergin hissiyhtiö omaa myös asiakasystävällisen asenteen ja on poistanut tuolit tuolihissistä. Eipä tule kiusallisia törmäyksiä tuolien kanssa.

Hyvää matkaa!

Opaa
Käyttäjän Opaa kuva

Jaa morjenstaa...

napakettu
Käyttäjän napakettu kuva

paska paikka, keitto ollut auki viikon putkeen. laskettavaa ei ole.

napakettu
Käyttäjän napakettu kuva

moicca mikko! ootko kylillä lähetäänkö kaljalle? joutu myymään just sukset, kun paskaa laskua vaan.

Hugo
Käyttäjän Hugo kuva

Joo, itsekkin olen kyllä pettynyt Engelbergiin vapaalaskukeskuksena. Vuorelta ei juurikaan löydy laskettavaa ja ala-asemaltahan tosiaan näkee ihan jokaisen offarin mitä tuolla pikku törmällä on tarjota. Varsinkaan Brunnin puolelta ei löydy mitään laskettavaa, Titliksestä puhumattakaan. Kaikki träkätään todella nopeasti eikä kankkuselta ikinä kerkeä pyydalle Sad . Keittoputelikin Engelbergissä aukee helposti ja sittehän ei voi ku murjottaa taas. Sad

Hissiyhtiökin on ihan surkee. Insinöörien kesken ollaa tosiaan sitä mieltä, että tuolihissien poisto hissistä pikkuvyöryn takia on turhaa. Itsekin insinöörinä haluisin kyllä mennä sen hissin kyytiin nautiskelemaan kevät auringosta. Mitä nyt pienistä riskeistä, mutta pääasia, että saa insinöörien kevätkokoukseen pandat kuntoon! Kuulin ku affessa kerran yks kova vetäjä jätkä sano, et " No risk, no fun" niin se varmaan tarkotti just tätä?

No anyway, sieltähän ei jää käteen ku oma tavara ku ne ruottalaiset tytöt on niiiii tiukkiksii ja muutenkin ei oikein aina kehtaa mennä juttelee kaikille kylillä ku täytys puhuu enkkuu tai jtn muuta outoo kieltä..

Hugo
Käyttäjän Hugo kuva

ps. Engelbergissä muuten peltisepille töitä tarjolla...

napakettu
Käyttäjän napakettu kuva

vaihdetaa atomic atlakset isoon kasaan viinaa? koska engelberg täynnä paskaa laskua

Mikko S

Me like risk.

Andermatt, dark room ja king lines.

Terveiset Söldenin Gay snow weekiltä. Leit kaulassa suksi kulkee iloisesti.

napakettu
Käyttäjän napakettu kuva

Mikko S ootko iso riiraideri?

ps. kävitkö mun kämpil amazaz backsidel? hyvä paikka ottaa keitttoo, voi kattoo ku isot pojat laskettelee.

ps2. hyvää keittoa toi absolut, laskukin kulkee

Hugo
Käyttäjän Hugo kuva

Amazan koirankoppi kva. Napaketulle tilaa ulvoa ja riiraideleille tilaa laskee. Big spender viinaxset ruottista toimii ABSOLUT! Söldenissä leili kaulassa, toisaalla käessä.

Yks kova vetoäijjä sano, että kinitonikilla saa hyvää laskua aina. Kova kinnaillupäivä tulossa.

Mikko S

Just saatiin päivän goproherovideo editoinnista.

[url=]Elliot Snow Run.wmv[/url]

Madonna

Mä olen samaa mieltä, että Engelberg on aivan paska paikka. Hirveen vähän rinteitä.

Muutenkin siellä on vaan hippejä naulaamassa ja juoksentelemassa alasti ympäriinsä. Pitelevät sitä vasaraakin väärinpäin kädessä.

Ihan hyvä, että tajusivat ottaa ne tuolit pois sieltä hissistä. Muutkin hissit voisi ottaa pois, ulkomaalaisten oleskeluluvat on kuitenkin tässä vaiheessa vuotta jo menneet umpeen. Olisi poikien kuitenkin jo aika mennä töihin ja leikata tukkansa.

Jotenkin yleisellä tasolla arveluttaa tää offpiste-hiihto muutenkin. Siksi ne kissakuskit ajelee kaikki yöt niitä rinteitä, jotta siellä olisi hyvät baanat hiihdellä. Sitä varten autotietkin on, ETTÄ NIILLÄ AJETTAIS!

Mä ainakin ohjaan mun Atomic SX12:set Messilään, siellä on onneksi työssäkäyviä yhteiskunnan hienoja yksilöitä, eikä tommosta puusepäksi(kin) kelpaamatonta ihmissaastaa.