1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
weec
Viimeksi kirjautunut: 10 kuukautta 1 viikko sitten
Liittyi: 17.09.2016 - 15:13
tupakoinnin lopettaminen?

elikkä oon nyt tässä jo yrittänyt lopettaa aika kauvan tupakoinnin. Oon koittanu kaikkia mahollisia nikotiinituotteita ja kaikkee, mutta mikään ei tunnu auttavan! onko kukaan koittanut lopettaa sähkötupakan avulla? Onko siitä ollut apua kellekkään?? Ja miten niissä kun on ne kaikki nesteet ja eri osat, eri vahvuset nesteet ja kaikki, onko se hirveen hankala vempele? katsoin ite netistä näitä:  www.siu.fi tai www.paulsaar.com

T: todella halukas lopettamaan!!

jeppe jääkarhu
Viimeksi kirjautunut: 1 viikko 23 tuntia sitten
Liittyi: 28.10.2010 - 11:23

kaikki jotka tiedän "lopettaneen" sähkötupakalla polttaa nykyään sitä ja vielä enemmän eli näin sivusta seuranneena en voi suositella Smile

Uba
Viimeksi kirjautunut: 3 kuukautta 2 viikkoa sitten
Liittyi: 05.09.2013 - 10:00

Onhan nikotiinipurkkien pureskelutekniikka hallussa? Oikea vahvuus? Kysy apua apteekista.

Tai sitten käy lääkärillä ja pyydä champix-resepti. Siitä saa nykyään kelakorvauksen (kunhan vaan lääkäri osaa kirjoittaa reseptin oikein).

nilakka
Viimeksi kirjautunut: 2 kuukautta 1 viikko sitten
Liittyi: 14.07.2005 - 00:13

Kokeilin ensin nikotiinilaastaria,ei oikein napannut. Purkkaa en syö muutenkaan joten ei sekään...
Muita en sitten kokeillutkaan,rahantuhlausta.
Pakko olikin lopettaa kun lonkkaleikkaus oli tulossa.
Eli kessut vaan nurkkaan ja sinnillä.
Loppuihan se.
Nyt on lonkka leikattu reilu kuusi viikkoa sitten ja tupakoimattomuus jatkuu.

Ainoa haitta on kilojen lisääntyminen...

Lefa
Käyttäjän Lefa kuva
Viimeksi kirjautunut: Yksi kuukausi 4 viikkoa sitten
Liittyi: 15.08.2004 - 20:28

Jos lopettaminen ei ota onnistuakseen, kannattaa tehdä niin kuin minä tein. En lopettanut, pidän vain hiukan taukoa kahden tupakan välillä.

Edellisen tupakan tumppasin 40 vuotta sitten. Seuraavan sytytän taas, kun keksin siihen tarpeeksi hyvän syyn.