1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Möhkö
Viimeksi kirjautunut: 3 viikkoa 4 päivää sitten
Liittyi: 20.12.2002 - 19:20
Käyttäjätunnukset pielessä

Tein pitkän tauon jälkeen myynti-ilmoituksen sivustolle. Yllätyksekseni huomasin että ilmoitus siirtyi aivan muun ihmisen nimiin (Mikko Mäkipere). Olen lähettänyt ylläpitäjille useita viestejä että asia on korjattava. No nyt yritä tätä kautta. Minä olen käyttäjän Möhkö takana. En tiedä katseleeko ylläpitäjä tätä aihepiiriä useammin kuin omaa sähköpostiaan, toivottavasti. PRKL!

keepo
Viimeksi kirjautunut: 14 tuntia 3 min sitten
Liittyi: 09.01.2010 - 11:15

Täällä myös kaivataan ylläpitäjältä ryhtiä. Suosittelin erään ROVANIEMELÄISEN paljon ilmoittelevan myyjän makuualustaa tuttavalle ja hän "teki kaupat" siitä.
Rahat meni mutta patja on edelleen saamatta. Summa sinänsä ei työssäkäypää keikuta mutta se harmi kun huomaa tulleensa huijatuksi.
Useaan kertaan on asianomaista kehveliä patisteltu ja oltu yhteydessä myös ylläpitäjään vaan edelleen sama kehveli myy "edullisesti vähän käytettyä laatutavaraa".

Mikä mahti tällaiset mielenpahoittajat saisi kuriin jos ei asiasta perillä oleva ylläpitäjä näitä viitti blokata pois? Samalla nimellä toimitaan ja pienillä summilla pelataan jottei kukaan saa viranomaisia liikkeelle mutta tuntuu luotettavalta ...

Relaa
Käyttäjän Relaa kuva
Viimeksi kirjautunut: 2 kuukautta 3 viikkoa sitten
Liittyi: 29.08.2011 - 11:59

Moi Möhkö,

Laitoin viestiä tulemaan.

Terveisin,
Relaa / Ylläpito

---------------------------------------
Elämä on ulkona. Relaa netissä.

Relaa
Käyttäjän Relaa kuva
Viimeksi kirjautunut: 2 kuukautta 3 viikkoa sitten
Liittyi: 29.08.2011 - 11:59

Moi Keepo,

Laitatko privaviestinä tulemaan käyttäjätunnuksen millä ko. Rovaniemeläinen tekee kauppaa niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.

Relaa / Ylläpito

Elämä on ulkona. Relaa netissä.